Неймовірна довговічність й специфічна будова - 5 цікавих фактів про акумулятори Tesla

20 06 2018

Коментарі:

0
 Червень 20, 2018
 0
Категорія: Новини, Статті

Вже не перший рік електромобілі Tesla є еталоном досконалості екологічно чистого транспорту і високого коефіцієнту корисної дії акумуляторних батарей.

– Одна із таємниць успіху – батареї. Вони виносливі й мають низький рівень деградації, – пояснює СЕО компанії ElectroCars Олександр Кравцов. Він розповідає про 5 цікавих фактів про акумулятори Tesla.

 

1. Є дві форми і ємності.

“Tesla використовує пальчикові акумулятори двох форм і ємностей. Перша – 18-650 і 21-700. Остання батарейка Tesla приблизно як три “міні- пальчики” і до цієї батарейки Tesla дійшла, розвиваючи власну лінійку електромобілів. 21-700 більш ємкнісна і дешевша у виробництві. Саме тому Ілон Маск у Model Х ставить  їх”.

2. Інша будова.

“Акумулятори Tesla не звичайні. Їхній катод має дещо іншу формулу, яка забезпечує можливість для Tesla зарядження від надшвидкісних зарядних станцій, можливість часто розряжати і заряджати акумулятор, а також накопичувати більшу ємкість в одному й тому ж розмірі акумулятора”.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рама і склеєні панелі кузова – 4 конструктивні особливості Tesla Model S

3. Не любить холоду.

“Акумулятор Tesla може вийти з ладу за темпертури -28 °С. Має внутрішній електроліт і може зазнати незворотніх змін за низьких температур. Елемент живлення потребує підігріву. Саме на це йдуть ресурси батареї. Інженери компанії Tesla рекомендують залишати машину ввімкненою у розетку, якщо авто залишають за низьких температурах і більш ніж на добу”.

4. Найкраще працює за стабільної температури.

“Елементи живлення Tesla мають вбудовану систему кондиціонування. Для акумулятора є важливим забезпечити стабільну температуру при зарядці та розрядці, коли за короткий проміжок часу через акумулятор проходить максимальна енергія.

Під час різкого перегріву є спеціальний запобіжник, який вимикає живлення і забезпечує безпеку від займання або завдання незворотної шкоди для акумулятора. У випадку появи внутрішніх газів є спеціальні канали і шлюзи через які ці гази вийдуть назовні і не зашкодять ні водію, ні пасажирам, ні самому акумулятору”.

5. Неймовірна довговічність.

“Батарея Tesla може жити більше 25 років. Деградація – це природній процес, який трапляється з кожною батарейкою. Tesla після 150 тис. км деградує лише на 5%” .

ПІДПИСУЙТЕСЯ НА НАШ КАНАЛ І ДИВІТЬСЯ ВІДЕО ПРО АКУМУЛЯТОРИ Tesla – https://www.youtube.com/watch?v=DjcqNMvwl1A

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


Заявка на картку доступу

×