Рама і склеєні панелі кузова - 4 конструктивні особливості Tesla Model S

30 03 2018

Коментарі:

0
 Березень 30, 2018
 0
Категорія: Новини, Статті

Американський електромобіль Tesla Model S вирізняється не лише інноваційними рішеннями в електроустаткуванні, а й будовою кузова та підходом до використання різноманітні матеріалів.

У компанії Electrocars розповіли й продемонстрували особливості будови Model S.

Справжній американець – рамний кузов і задній привід

Електромобіль Tesla Model S побудований на алюмінієвій рамі із великою кількістю ребер жорсткості. Завдяки цьому в неї достатній запас міцності для того, щоб витримати лобовий удар.

“Американці давно їздять на рамних задньопривідних машинах. Model S також побудована за цим принципом”, – говорить Андрій Мельниченко, спеціаліст сервісу Electrocars.

До рами прикріплений електродвигун, також в неї вбудовані акумуляторні блоки.

“Така конструкція електромобіля забезпечує його високу ремонтопридатність. Більшість сучасних виробників роблять легковики таким чином, аби в них не загинула людина. Tesla Model S зроблена з розрахунком врятувати й основні вузли машини.”

Підвищена увага до збирання – складають вручну

Багато деталей, які в інших машинах ставлять автоматизовано, на Tesla монтують люди.

“Це помітно за різними позначеннями маркерами на деталях, щедрим намазуванням герметика в корпусі редуктора. Всі пістони й стяжки вручну поставлені”, – говорить спеціаліст.

Як у літака – алюмінієвий кузов і спеціальна технологія

Весь кузов електромобіля зроблений із алюмінію. Цікаво, що кузовні деталі сполучені між собою не точечною зваркою, а іншими типами з’єднання – клеєм, заклепками та кріпленнями.

“Спосіб сполучення залежить від частини машини й навантаження на деталі й її контакт із вологою. У районі скріплення багатьох деталей нанесений клей. Потім ці два елементи стискають спеціальним пресом і ще й заклепують. Таке з’єднання не лише міцне, а ще й не накопичує вологи”, – говорить Андрій Мельниченко.

З внутрішнього боку кузов добре обклеєний шумоізоляцією. Пластик салону переважно м’який.

“Якщо взяти філенку дверей і її карту, то остання буде значно важчою. Салон зібраний добротно. Багато його елементів скріплені різьбовими з’єднаннями, а не пістонами”, – пояснює спеціаліст.

У салоні не спекотно – автомобільне скло покрите спецплівкою

У Model S використовують спеціальні надміцну плівку. Вона затримує ультрафіолетові промені й водночас є надміцною. Під час сильних ударів під час аварій скло не осипається, як у більшості машин.

“Бічні вікна дверей встановлені без звичної для європейських моделей рамки. Тут вона не потрібна, жорсткості кузова вистачає й без неї. Як тільки двері машини зачиняються, бічне скло доводиться автоматично вгору, це щоб забезпечити максимальну герметичність”, пояснює фахівець.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *