На дорогах світу вже близько 2 мільйонів електромобілів - доповідь

10 06 2017

Коментарі:

0
 Червень 10, 2017
 0

В минулому році у світі продано 750 тисяч електрокарів, а загальне число електричних авто на дорогах склало близько 2 млн, пише GTM з посиланням на доповідь Міжнародної Енергетичної Агенції (IEA). Це помітне досягнення для індустрії, але 2 млн – це лише 0.2 відсотки від загального числа робочих автівок.

“Електричним транспортним засобам ще належить пройти довгий шлях, перш ніж вони досягнуть масштабів розгортання, які здатні суттєво вплинути на розвиток глобального попиту на нафту і викиди парникових газів”, – говориться у доповіді.

Разом з тим, IEA прогнозує що до 2020 року число електромобілів на дорогах світу виросте до 9-20 млн, а до 2025 року може скласти 40-70 млн одиниць.

Широкі діапазони засновані на різних сценаріях, в яких використовуються як нинішні екологічні норми, так і більш жорсткі норми, які можуть застосувати уряди. ще одним фактором стане кількість моделей електромобілів на ринку.

Найбільшим ринком електрокарів був Китай, в якому за рік придбано 336 тисяч авто – це більше 40% світових продажів.

Завдяки дуже жорстким нормам у цій країні, число електрокарів на її дорогах виросло зі 100 тисяч у 2014 році до 650 тисяч у 2016-му. У Китаї покупці електромобілів звільнені від певних податків і можуть обходити існуючі обмеження на номерні знаки.

В США, яка є на другому місці за обсягами ринку, за рік продано практично удвічі менше електрокарів, ніж в Китаї – 160 тисяч. У країнах ЄС за рік сукупно продано 215 тисяч електричних авто, лідерами тут стали Норвегія, Нідерланди, Швеція, Франція і Великобританія. Об’єми реалізації у цих країнах може й виглядають маленькими, але у процентному відношенні це стрімко зростаючі цифри, які вражають.

Наприклад, у Норвегії майже третина (29%) водіїв мають електромобіль. України в цьому списку поки що немає, але не забуваємо, що завдяки швидкому розвитку галузі, видання InsideEVs поставило Україну на 5-те місце у рейтингу “Головні електромобільні країни”.

Також звіт IEA показує, що ринок EV дуже фрагментований. Китайський автовиробник BYD тримає 15% світового ринку, у Tesla – 11%. Найпопулярніші моделі електрокарів займають лише 19% світового ринку, а безліч інших моделей складають залишок.

Державні політики і вартість батарей (яка зменшується) – ось головні фактори, які впливають на продажі.

Ще десяток, а може й пару десятків років пройде, перш ніж електромобілі стануть дійсно масовим продуктом, вважають аналітики. Але окремі країни можуть досягнути масової адаптації електричного транспорту значно швидше, стаючи прикладом для решти світу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


Заявка на картку доступу

×