Електромобілі знову наздоженуть плагін-гібриди на ринку 2017 року - інфографіка

23 06 2016

Коментарі:

0
 Червень 23, 2016
 0

Роздуми видання InsideEVs над статистикою продажів під’єднуваних авто у січні-травні.

Залежно від країни, існують специфічні «тригери», які стимулюють до купівлі певного виду електричного авто. Це урядові стимули, лояльність до національних автомобільних брендів, плата за інфраструктуру тощо). Через це виникають значні диспропорції у співвідношенні між класичними електромобілями та під’єднуваними гібридами.

BEVs vs PHEVs

BEVs vs PHEVs

За статистикою, у всьому світі у січні-травні продавалося 58% електрокарів (-4% порівняно з минулим роком) і 42% плагін-гібридів. При цьому останні все швидше збільшують свою частку. І за підсумками 2016 року розрив між ними скоротиться більше, ніж на нинішні 4%, навіть попри те, що зараз має початися сплеск продажів електромобілів у Китаї.

Найбільш на класичні електрокари орієнтована Франція, де не тільки стимули для них вищі за гібриди, але і великі гравці (Renault, PSA Peugeot Citroën), не пропонують наразі плагін-гібридів. Кілька років тому у Норвегії електричні транспортні засоби лідирували з великим відривом, але зараз ситуація змінилася через згортання програми стимулювання.

З іншого боку монети розташовані Великобританія, Швеція та Бельгія, у яких близько 70% продажів склали плагін-гібриди.

У 2-й половині 2016 року на скорочення розриву працюватиме і вихід на ринок нових моделей, перш за все довгоочікуваної Prius Prime восени цього року. Проте 2017, як ми очікуємо, електромобілі повернуть собі всі втрачені позиції завдяки виходу Chevrolet Bolt, наступного покоління LEAF та Tesla Model 3.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *