Карлос Гон: «За кілька років ми збільшимо запас ходу наших електромобілів у 3-4 рази»

11 07 2015

Коментарі:

0
 Липень 11, 2015
 0
Категорія: Новини
Хто це

Карлос Гон, голова концерну Renault-Nissan

Вік: 61 рік

Місце народження: Порто Вельо, Бразилія

Довідка: ліванець за походженням, має громадянство Бразилії та Франції. Працює в Renault-Nissan з 1999 року. Щороку налітає між Парижем і Токіо близько 150 тисяч миль. Володіє французькою, англійською, португальською, арабською мовами. Розлучений, має чотирьох дорослих дітей.

 

10 років тому люди ставилися до електрокарів несерйозно. Вони вважали, що такий транспорт – це щось повільне, громіздке і непривабливе. Щось на кшталт гольф-кара. Зараз вони бачать Renault Zoe, Nissan Leaf, Tesla Model S. Люди розуміють, що електромобіль може дарувати емоції і від їзди, і від володіння ним.

Ідея, що електромобіль є нормальним автомобілем – це найбільша технологічна революція останніх 10 років.

Причини, чому люди масово не пересідають на електромобілі, дуже прості: завищені ціни на авто та невпевненість в тому, чи вистачатиме запасу ходу.

Carlos-Ghosn-Renault-Nissan-Alliance-CEO

Ми намагаємося знизити вартість наших електрокарів. Але ціна суттєво впаде лише тоді, коли такі авто стануть по-справжньому масовими. На даний момент у світі щороку продається 85 мільйонів автомобілів. Відсоток електромобілів в цій цифрі поки занадто малий.

Технології, які застосовуються у виробництва електромобілів, не є складними. Якщо оцінювати електрокари за базовими функціями, вони не мають бути дорожчими за авто з бензиновими двигунами.

Якщо ви справді вболіваєте за чистоту довкілля та кількість викидів СО2, є просте і очевидне рішення. Треба просто зупинити усі старі авто, які роблять ключовий внесок у забруднення повітря транспортом. Це радикальне, але правильне рішення.

Перегони електрокарів на кшталт Formula E такі ж важливі для автопрому, як і традиційні змагання “Формула-1”. Це демонстрація технологій, які згодом потраплять на серійні авто. Зокрема, в Formula E ми уважно вивчаємо програмний спосіб більш ефективного використання енергії акумуляторів.

Дуже добре, що деякі люди обирають преміальні електромобілі від Тесла. Це доводить, що електрокари – багатогранні та захопливі авто, нічим не гірші за традиційні. Однак я не вважаю Tesla Motors нашим конкурентом. Вони наш союзник.

Нам необхідно продавати те, що ми виробляємо, і продавати це добре. Чи плануємо ми розширяти наш модельний ряд? Звичайно, але ми в першу чергу маємо фокусуватися на високих продажах.

ghosn-visits-norway-says-leaf-being-used-as-daily-driver_10

Станом на червень 2015 року ми продали 250 тисяч електрокарів по всьому світі. Звісно, я задоволений такими цифрами. Однак ми не плануємо заповільнювати темп. Ми і далі концентруватимемося на доступних електромобілях для повсякденного використання, здатних витіснити звичайні бензинові авто.

Nissan Leaf залишається найбільшим електричним бестселером. За 4,5 роки ми продали понад 180 тисяч авто. Маю сказати, що з самого початку проекту ми ставили йому дуже високі цілі, оскільки були впевнені в тому, що електрокари мусять стати мейнстрімом.

Очевидно, що реального запасу ходу у 100 миль замало. Однак наразі ми не претендуємо на те, щоби завоювати 50% ринку. Ми говоримо про 10% авторинку за 10 років. Знайдеться багато людей, які скажуть, що такий запас ходу – не для мене. Але в той же час є чимало драйверів, які потребують екологічно чисте авто з гарною динамікою та ультра-низькими витратами на утримання. Я впевнений, що вже зараз таких людей серед автомобілістів більше 10%.

Наша мета – позбавити покупців страху «недостатнього запасу ходу». За кілька років ми вирішимо цю проблему і збільшимо запас ходу наших електромобілів у 3-4 рази.

Першим автомобілем у світі був електромобіль. Ми є піонерами лише в тому, що робимо електромобіль доступним.

За матеріалами The Guardian, Bloomberg, CNBC

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *