Квітень 22, 2015
 0
Категорія: Каталог

Другий в світі за популярністю автомобіль, здатний пересуватися на електротязі. Оригінальна конструкція та вдалий маркетинг General Motors зробили його бестселером в США: кількість проданих Volt дорівнює показникам Nissan Leaf. На інших ринках авто продається під брендами Opel/Vauxhall Ampera (Європа, Великобританія), Holden Volt (Австралія).

Техніка

Виробник уникає терміну «гібрид», називаючи Chevy Volt «електрокаром з подовженим запасом ходу». Насправді він є під’єднуваним гібридом послідовного типу, в якому ДВЗ через окремий генератор заряджає тягову батарею. Більше того, на високій швидкості (від 110 км/год), коли тяговий електромотор стає малоефективним, електроніка замикає зв’язку «ДВЗ-генератор» з планетарним редуктором і таким чином передає крутний безпосередньо на колеса. По суті, це є гібридна схема змішаного типу, однак передні колеса обертають все ж електродвигуни – тяговий мотор або генератор.

Тягова батарея ємністю 16 кВт*г (з 2013 року її збільшили до 16,5 кВт*г) займає центральний тунель авто та важить 197 кг. Заради подовження її життя (виробник дає гарантію на 8 років або 160 тис. км пробігу) водієві доступні лише 10,3 кВт*г. Розрядити батарею «в нуль» не вийде, тому і електричний запас ходу Вольта не такий великий, як можна було би очікувати: 56 км в 2010-2011 рр, 61 км в 2013-2014 рр. В останній рік існування першого Вольта акумулятор «розкачали» до 17,1 кВт*г, що додало йому ще кілька кілометрів запасу ходу.

Зарядка батареї відбувається як під час руху та рекуперативного гальмування, так і від мережі. На жаль, доступна лише повільна «заправка» змінним струмом, яка триває до 10 годин.

Комфорт і безпека

Попри чималі розміри, в авто можуть сісти лише 4 особи: два задніх крісла розділяє високий тунель, під яким схована тягова батарея. Через занижений дах задньої частини в багажнику Вольта не вдасться розмістити габаритні вантажі, проте його загальний об’єм все ж чималий: 1005 л при складених задніх кріслах. Базова модифікація має автоматичний клімат-контроль, круїз-контроль, безключовий та дистанційний запуск, підігрів крісел водія та переднього пасажира, стереосистему Bose з шістьма динаміками.

За рейтингом EuroNCAP Вольт першого покоління має 5 зірок з безпеки. В базову комплектацію входять вісім подушок безпеки, трекшн-контроль, ABS і Brake Assist, контроль стабільності, датчики тиску в шинах. Є система звукового попередження пішоходів під час руху на малих швидкостях, яка вмикається вручну.

Продажі

Перший Chevrolet Volt надійшов у продаж 15 грудня 2010 року. Станом на грудень 2014 року у світі їздить понад 88 тисяч Вольтів, проданих під брендами Chevrolet, Opel, Vauxhall і Holden. Провідним ринком для моделі є США, де Вольт донедавна був найбільш популярним авто на електротязі: більше 75 тисяч проданих екземплярів. Також цей під’єднуваний гібрид непогано продається в Канаді та Нідерландах.

 

Технічні характеристики
Тип: під’єднуваний гібрид
Клас: 5-дверний хетчбек
Привід: передній
Силова установка
Потужність ДВЗ: 84 к.с. при 4800 об/хв
Крутний момент ДВЗ: 130 Нм при 4250 об/хв
Потужність електродвигуна: 149 к.с.
Крутний момент електродвигуна: 370 Нм
ДВЗ: 1398 см3, Р4, бензиновий
Тяговий електродвигун: синхронний змінного струму, на передній осі
Тягова батарея: літій-іонна, 16 кВт*г (с 2013 року – 16,5 кВт*г, 2015 рік – 17,1 кВт*г)
Спосіб зарядки: SAE J1772 (змінний струм, 120/240 В), генератором від ДВЗ
Динамічні характеристики
Розгін 0-100 км/г: 9 с
Максимальна швидкість: 160 км/год
Запас ходу на електротязі: 56-61 км
Розміри
ДхШхВ: 4489х1787х1439 мм
Кліренс: н.д.
Багажник: 310-1005 л
Вага: 1732 кг

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *