2 02 2017

Коментарі:

1
 Лютий 2, 2017
 1

General Motors підігрів конкуренцію у сегменті чистих електричних авто випуском власного електричного хетчбеку Chevrolet Bolt. “Болт” – практичний передньопривідний чотиридверний хетчбек з розміщенням до п’яти людей і запасом ходу у 320  кілометрів на одному заряді. Базова ціна Болта у США з урахуванням федерального податкового кредиту становить трохи менше $30,000. Ви не знайдете альтернативу на ринку чистих EV з подібною дальність пробігу, хіба що удвічі дорожче. Bolt отримав нагороди видання Motor Trend: “Автомобіль року”, “Зелений автомобіль року”, “Північноамериканський автомобіль року”, – і заробив місце у рейтингу Driver’s 10 Best.

Розробляючи електрокар з нуля, спеціалісти General Motors мали змогу продумати дизайн та комплектацію. За живлення електромотора потужністю 200 к.с. відповідає літій-іонна батарея ємністю 60 кВт*год, яка розташована уздовж днища. Bolt здатний розігнатися за  6,5 секунд від 0 до сотні, а максимальна швидкість електричного хетчбека 146 км/год. У межах маршруту нам не вдалося їхати швидше за 70 км/год, проте потужне прискорення відчувається. Низький центр ваги і миттєвий крутний момент електродвигуна зробили керування приємним. Перше враження: електромобіль неймовірно швидкий, досить високий для гарного огляду і легкий в управлінні.

Лобове скло більше ніж у Nissan Leaf і це забезпечує відмінну видимість. Не відчувається дискомфорт через широку стійку, як у “Ліфа”. Любителям заїзду під світлофор  таке скло дозволяє бачити його (світлофор) над собою.

Якщо ви тільки-но пересіли з бензинового авто в електромобіль, керувати “Болтом” буде зручно як авто з автоматичною коробкою. Тим, хто вже звик до керування електрокаром однією педаллю, треба буде опустити важіль перемикання вниз.

Коли ви лише відпустите педаль газу, це значно уповільнить  машину, тому можна не користуватися гальмами, наприклад, під час руху у заторах.

Водій має перед очима дисплей, який, на додаток до спідометра, показує відстань, на яку вистачить заряду, і споживання електроенергії. Центральна консоль має великий монітор з діагоналлю 10,2 дюйми. Цей монітор також налаштовується для розваг, інтеграції телефону з підтримкою установки додатків Apple,CarPlay і Android Аuto та  (Apple, CarPlay і Android Аuto) навігації з можливістю прокладання оптимального маршруту і зазначенням всіх зарядних станцій поблизу. Єдиним недоліком є ​​те, що ваш телефон повинен бути фізично пов’язаний з машиною через USB.

Центральна консоль має великий монітор , який налаштовується для розваг, навігації, інтеграції телефона. Фото: Electrocars

Після того як задні сидіння складаються, вантажомісткість Bolt збільшується, проте без цього багажник має менший літраж, ніж у Nissan Leaf, це відчутно, але не так критично, як у BMW i3.Болт” був спроектований так, щоб на даху можна було встановити додатковий багажник (або перевозити дошку для серфінгу, як виробник продемонстрував це в одному з оглядів), тому люк відсутній.

Електромобіль, який ми тестували, був у базовій комплектації LT, тому у нас була лише камера заднього огляду. А от в комплектації Premier дизайнери Chevrolet оснастили авто “Rear camera mirrorкамерою заднього виду, яка вбудована у звичне дзеркало заднього огляду. Щоб активувати її, потрібно просто натиснути вимикач на дзеркалі. Тоді зображення на дзеркало поставлятиметься з камери, встановленої в задніх дверях багажного відділення. У топовій комплектації “Болт” укомплектований акустичною системою Bose 7 з сабвуфером, допоміжними засобами для зручності водія, в тому числі, детекторами сліпих плям, програмою для дотримання своєї смуги руху та заднього паркування. Круговий огляд забезпечують чотири камери для створення Birds Eye View, який є корисним в дуже вузьких місцях паркування.

Гніздо для підзарядки Bolt. Фото Electrocars

Щоб зарядити “Болт”, використовується 220-вольтний зарядний пристрій J1772. Можливість швидкої зарядки – це опція вартістю $750, яка додає 145 кілометрів діапазону протягом 30 хвилин, в залежності від стану вашої батареї.  Автівка має додаток для моніторингу автомобіля в той час, коли ви знаходитесь далеко –  щоб перевірити заряд, почати підзарядку або  попередньо кондиціонувати салон до вашої подорожі.

Враження співзасновника ElectroCars Олександра Кравцова:

– Емоції від керування таким очікуваним Chevrolet Bolt приємні. У моєму власному рейтингу цей електричний хетчбек займає місце десь посередині між BMW i3 та Теsla. Він неймовірно швидкий, досить високий для гарного огляду і легкий в управлінні. Пласка підлога в салоні – це дуже зручно і створює ефект більшого простору. Але дах для пасажирів заднього сидіння занизький я торкався головою.

– Поки він задорогий для України, у нас матиме вартість Tesla з пробігом, а внутрішній інтер’єр у LT-комплектації до рівня не нової “Тесли” не тягне. Варто почекати 2-3 роки, коли такі авто продаватимуться за ціною близькою до Nissan Leaf, тоді цей електромобіль може стати популярним в Україні і буде здатний замінити “Ліф”.

Залишити заявку на тест-драйв Chevrolet Bolt. 

One response on “Chevy Bolt 2017. Огляд від ElectroCars

  1. Алексей сказав:

    Хочу заметить, что занижен запас хода в статье. В официальных ресурсах 500км(реальных будет 400). Ну никак не 320км.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *