Акселератор та гальма в єдиній педалі. Як технологiя спростила процесс кермування

26 07 2017

Коментарі:

0
 Липень 26, 2017
 0

Нині технологiя створення електромобілів не обмежується iнновацiйним двигуном. Автовиробники ставлять за мету спростити весь процес кермування. Так, нещодавно  анонсовано функцію “e-Pedal” для Nissan Leaf 2018. Єдину педаль (акселератор) можна буде використовувати як для прискорення руху, так і для зниження швидкості – поступово, аж до гальмування. Друга педаль також лишається на місці, тільки тепер її функції зводяться до аварійного, «панічного» натискання на гальма.

Подібна технологія вперше була випробувана на Tesla Roadster, а пізніше з’явилася на Tesla Model S, BMW i3 та Chevrolet Bolt. Вона була надзвичайно позитивно сприйнята досвідченими водіями, хоча й трохи збентежила новачків. В чому ж її переваги?

По-перше, очевидне – просування у трафіку стає набагато простішим, бо натискати і відпускати одну педаль легше, ніж переставляти ногу між двома педалями. Друга перевага – зменшення витрат на технічне обслуговування. Гальмівні колодки рідко використовуються, а отже їх вистачить на багато тисяч кілометрів. 

Далі, при гальмуванні за такою технологією утворюється менше частинок пилу – тобто, знижується забруднення повітря і води. Гальмівний шлях коротший, ніж у звичайному авто, оскільки електромобіль починає уповільнюватись, як тільки водій піднімає акселератор, а не коли він пересуває ногу на іншу педаль. Врешті решт, це рекуперативне гальмування – створена при ньому енергія зберігається для подальшого використання, збільшуючи запас ходу електрокара.

На промо-відео від Nissan демонструється також функція утримання на пагорбі – автівка утримається на похилому шляху, навіть якщо водій зніме ногу з педалі.  

До речі, днями Leaf 2018 під час випробувань був помічений на трасі у Франції.

Nicolas Dufresne via LEAF France Café

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *