Електричні вантажівки вже вриваються на ринок - дослідження

30 11 2015

Коментарі:

0
 Листопад 30, 2015
 0

Аґентство California Air Resources Board оголосило дані свого дослідження про те, що автономні повністю електричні транспортні засоби почали проникати на ринок вантажних автомобілів.

У доповіді наголошується, що електричні автобуси і вантажівки різних виробників стають дедалі більш доступними. Поки що тільки клас надважких вантажівок ще не зазнав цього впливу, повідомляє Chargedevs.

Повністю електричний сміттєвоз Motiv ERV

За підрахунками аналітиків, тільки в Каліфорнії зараз близько 40 електричних міжміських автобусів, у в усьому світі їх 2 500. У США використовується три моделі. З вантажівками справа іще краща: їх у штаті більше 300, в основному це фургони доставки. Є також 4 електричні шкільні автобуси, і для пілотних програм було замовлено ще декілька.

Важкі електричні вантажівки поки що лише випробовуються – скажімо, ефективність електричних сміттєвозів уже доведено. Кілька проектів у штаті знаходяться на пілотній стадії.

Основні бар’єри на цьому ринку – такі ж, як і в усіх електромобілів: висока вартість батарей і обмежений пробіг. Air Resources Board підрахувала, що вартість кіловат-години місткості батареї для середніх та важких вантажівок наразі складає $500-700, а це значно більше, ніж витрати на дизельні силові агрегати.

Проте стандартизація профілів зарядки транспортних засобів буде спрощувати дальні поїздки таких вантажівок, а отже, можна буде обійтися невеликими акумуляторами.

Нагадаємо, що 2014 року Scania у Німеччині почала випробування електричних вантажівок зі струмоприймачами, подібними до трамвайних, збудувавши перші експериментальні траси для них.

Siemens з пантографом на трасі у Німеччині

Siemens з пантографом на трасі у Німеччині

Окрім того, продовжуються розробки гібридних великовантажних авто.

hybrid-track

Гібридний електричний сміттєвоз

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *