Рекорд команди ElectroCars: більше 600 км на Nissan Leaf за один день

18 05 2015

Коментарі:

2
 Травень 18, 2015
 2
Категорія: Новини

Електромобіль Nissan Leaf повністю придатний до мандрівок на середні відстані. Такими є результати тестового заїзду, проведеного нашою командою 16 травня за маршрутом Київ-Рівне-Київ. Пробіг відбувся в рамках підготовки до електромарафону «Київ – Монте-Карло», в якому ми братимемо участь. Крім того, ElectroCars запросили у якості гостей на святкування Дня міста Рівного, в програмі якого була запланована презентація марафону.

Екіпаж виїхав з Києва о п’ятій ранку і повернувся назад близько одинадцятої вечора. Nissal Leaf провів в дорозі приблизно 9 год. 20 хв., подолавши за цей час понад 600 км. Ще 5 год. 40 хв. електрокар пробув на зарядних станціях (більшість – АЗС ОККО), розташованих на трасі Київ-Рівне. Пілоти їхали з середньою швидкістю 80-90 км/год, і лише на одному відрізку шляху розганялися до 130 км/год і вище.

Олександр Кравцов і Володимир Романцов стартували з КПП на Житомирській трасі (7,5 км від Кільцевої дороги Києва) о 5:03 ранку. На АЗС ОККО під Житомиром, де планувалася перша підзарядка, Nissan прибув в 6:29. Сніданок тривав майже дві години, за цей час акумулятор автомобіля збільшив ємність з 33 до 86%, маючи в результаті запас ходу у 126 км. Цього вистачало, щоби доїхати до Новоград-Волинського – наступної запланованої підзарядки.

В Новограді, де Nissan був вже в 9:50 ранку, екіпаж припустився помилки. Шукаючи тут зарядку, пілоти втратили багато часу та ємності батареї. А в Рівному необхідно було бути вже в 11:30. Екстрена ситуація була вирішена просто: зарядкою батареї шляхом буксирування авто. «Ми давно хотіли перевірити, чи можлива взагалі така зарядка акумулятора електрокара, – говорить Олександр Кравцов. – Можлива, причому вона дуже ефективна. Все, що для цього треба, – це увімкнути режим ЕКО та протягти Ніссан тросом на певній швидкості. Найвищих результатів ми досягли при 110 км/год, коли електромотор генерував 40 кВт потужності. Фактично, півгодини такого буксирування рівнозначні повній заправці на швидкозарядній станції CHAdeMO. І це може робити будь-яке бензинове авто».

50 км на буксирі за Mitsubishi L200 зарядили тягову батарею Leaf з 18 до 62%. Останні 45 км до центру Рівного екіпаж їхав максимально швидко, прибувши в результаті на місце в 11:40.

Після урочистостей у Рівному команда ElectroCars рушила в бік Києва. Але спершу в планах було протестувати дві АЗС ОККО з зарядними станціями: одну в Білій Криниці (5 км від окружної Рівного), другу – поблизу села Горбаків. Остання дала найкращий результат швидкості заряду за весь маршрут: 1% ємності батареї за 1 хв. Звідси команда виїхала в 17:25 з запасом ходу у 176 км.

На відрізку до Житомира, який Nissan подолав з середньою швидкістю 85-90 км, був випробуваний ще один прийом: їзда за фурою. Виявилося, що це суттєво знижує розхід електрики: 170 км до Житомира Leaf подолав, маючи в запасі ще 27 км пробігу.

Після зарядки акумулятора на черговій АЗС ОККО команда здійснила останній кидок до Києва, прибувши в столицю в 22:46. Тріпметр автомобіля показував 615 км. «Поїздкою з Києва до Рівного ми довели, що такий доступний електрокар, як Nissan Leaf, цілком придатний для мандрівок на середні відстані, – підсумовує Олександр Кравцов. – Електрокар зараз – вже не забавка чи суто міський транспортний засіб, а повноцінне авто на всі випадки життя. Так, інфраструктура для електрокарів у нас поки малорозвинена, але ми самі – я маю наувазі малий та середній бізнес – її покращуємо, і робимо це дуже активно. Впевнений, що електромарафон «Київ – Монте-Карло» поставить остаточну крапку в дискусії про те, чим є електрокар зараз».

#gallery-12 {
margin: auto;
}
#gallery-12 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 25%;
}
#gallery-12 img {
border: 2px solid #cfcfcf;
}
#gallery-12 .gallery-caption {
margin-left: 0;
}
/* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

2 responses on “Рекорд команди ElectroCars: більше 600 км на Nissan Leaf за один день

  1. Александр сказав:

    Если малолитражкой буксировать лиф и в режиме b eco, то вскоре из буксира пойдет дым. Нужно перерывами включать b eco, оно оказывает сильное сопротивление и дает большой расход топлива тягача

  2. […] містами, хоча ми в травні і здійснили такий одноденний тестовий марш-кидок за маршрутом Київ – Рівне – Київ. Було важко, але […]

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *