Електродрайв: “Сварить електромобілі тільки той, хто на них ніколи не їздив”

22 02 2017

Коментарі:

0
 Лютий 22, 2017
 0

Спільнота Electrocars не стоїть на місці – ми просуваємо ідеї електромобілізації України всіма можливими способами. Сьогодні розпочинаємо нову рубріку Електродрайв, в якій власникі автівок з електродвигуном ділитимуться своїми враженнями від “електричних коней”.  Перша історія – про те, як тест-драйв допоміг автомобілісту стати прихильником EV.

Андрій Плеханов рекомендує Nissan Leaf

Андрій Плеханов, підприємець з м. Дніпро: 

– Автомобілями цікавлюся з дитинства, за кермом вже 30 років. Маю досвід експлуатації та обслуговування найрізноманітніших авто, цікавлюся новинками, буваю на виставках і автосалонах. Вперше всерйоз звернув увагу на електромобілі 5 років тому. У 2015 році побачив перший електромобіль у Дніпрі – це був Nissan Leaf. З тих пір ще сильніше зацікавився, тим більше, в той час замислились про нове авто для дружини. На новорічних канікулах 2016 року ми разом їздили до Києва – я взяв на день “Ліф” напрокат, і, після тест-драйву, з просто зацікавленого став затятим прихильником електромобіля. Автівка, звісно, з США, пробіг на момент покупки 28 800 км, 2013 року випуску, комплектація SV +.

Вже восьмий місяць у нашій родині триває суперництво – хто сьогодні катається на “Ліфі”, а хто на авто з ДВЗ. Кайф від їзди нереальний. “Ліф” дуже легкий і приємний в керуванні, комфортний, відмінна динаміка, ніяких запізнень і смикань – миттєва реакція на педаль акселератора. Автомобіль білого кольору, влітку кондиціонер практично не включали. Їздимо в основному по місту і околицям, реальний запас ходу 140-145 км в міському режимі ЕСО. Максимальний пробіг за день був 172 км до Запоріжжя, а там, природно, довелося підзарядити.

Leaf на підзарядці (фото автора)

Як правило, автомобіль заряджаємо 2-3 рази в тиждень вночі від звичайної електромережі через двохзонний лічильник, тому вартість одного кілометра становить близько 11 коп! Добре зарекомендувала себе і зимова експлуатація, до мінус 10°С включаємо тільки обігрів керма і тих сидінь, на яких в даний час є пасажири. Головний недолік – це неможливість далеких поїздок через відсутність інфраструктури та тривалого часу на підзарядку, але як міський автомобіль він практично ідеальний, особливо для жінок. Сварить електромобілі тільки той, хто на них ніколи не їздив. Ну а я всерйоз обмірковую для себе варіант plug-in-hybrid.

Електромобіль Андрія ще до отримання постійного номера (фото автора)

Комбінація приладів на Leaf (фото автора)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *