Електромобільна експансія обласних центрів та невеликих міст. 3 враження власників Nissan Leaf

16 02 2018

Коментарі:

0
 Лютий 16, 2018
 0
Категорія: Новини, Статті

На дорогах великих міст електромобілі вже не рідкість. Їх можна побачити мало не на кожній вулиці із інтенсивним рухом, на парковці великих супермаркетів і торговельних центрів, у службах таксі. Проте електричні машини з великою інтенсивністю з’являються і в менших містах – обласних і районних центрах. Виявляється, їздити там на транспорті цього типу ще зручніше, ніж у мегаполісах. Про це детальніше у нашому матеріалі.

“Почав витрачати на пальне у 10 разів менше”

Проблем із зарядкою електромобіля у Вінниці немає, стверджує Тарас Поповський. Півроку тому придбав вживаний Nissan Leaf 2015 року випуску із пробігом 35 тис. км.
“У нашому місті 14 зарядок для електромобілів. Коли приїжджаю на роботу, лишаю машину біля торговельного центру неподалік на безкоштовній зарядці. Влітку повного акумулятора вистачає на 160 кілометрів пробігу. Зараз, взимку, проїжджаю 145. А якщо раптом виникає якась екстрена ситуація, що потрібно дозарядити машину, то кидаю 20-метровий подовжувач зі своєї квартири на сьомому поверсі”, – розповідає чоловік.


Крім цього, має легковик Hyundai Accent. Коли їздив лише ним, на бензин витрачав 1,2 тис. грн. у місяць, спалював повний бак.
“З електромобілем почав тратити на пальне у 10 разів менше – 100-110 гривень. І при цьому не потрібно кожні 10-15 тисяч кілометрів купувати мастило та фільтри”, – говорить Тарас.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Новий Nissan Leaf II у максимальній комплектації буде трохи дорожчий за Model 3

В день більшість вінничан проїжджають на автомобілі 12-20 кілометрів. Аби щодня долати таку відстань, достатньо заряджати електромобіль раз на тиждень.

Акумулятор довше служить

У невеликих містах є кращі умови, аби якомога на довше зберегти ресурс акумуляторів електромобіля, вважає Дмитро Яшечкін із Білої Церкви Київської області. Пояснює це тим, що в маленьких населених пунктах заряд батареї можна розтягнути мало не на тиждень, немає нагальної потреби використовувати швидкісні зарядки й часто заряджати не до кінця розряджені акумулятори.


“Я живу у приватному будинку за 15 кілометрів від Білої Церкви. Заряджаю свій Nissan Leaf вдома. Щодня буваю у місті. Інколи навіть у Київ їжджу. Якщо розумію, що за день прийдеться проїхати 200 і більше кілометрів, то планую маршрут так, щоб на момент моєї зупинки по роботі я мав можливість десь кинути шнур до розетки й зарядитися”, – пояснює він.
До цього чоловік користувався Mazda 6, переведеною на газ. Місяць користування нею обходився дорожче, за їзду на електромобілі.

“Нарешті зрозумів, що таке свобода пересування”

Антон Обертинський з Вінниці придбав електромобіль Nissan Leaf у березні торік. Купив його як друге авто – аби дружиною їздити у справах в межах міста.
“Машина дуже динамічна, з місця прискорюється дуже швидко. Спочатку мені це було незвично. На Leaf зручно, особливо для дружини, не потрібно перемикати передачі. Керувати ним дуже просто. У нас ще є мікроавтобус Volkswagen Т5. Взимку набагато простіше їздити електромобілем. Volkswagen – дизельний, він повільніше набирає оберти, треба довго прогрівати двигун. А це все витрати палива, відтак – і грошей.”, – розповідає чоловік.


У зимову пору в невеликих містах невигідно використовувати дизельне авто – особливо, якщо воно не нове й з 3-4-річним акумулятором. Адже під час їзди на невеликі відстані із частими зупинками акумулятор не встигає зарядитися від генератора й швидко сідає.
Антон та його дружина проїжджають у день до 10 км. Його робота знаходиться за 3 км від дому. Тримає електромобіль він у дворі приватного будинку родичів. Там же й заряджає його повільним струмом за 6 годин.
“Я облаштував собі там місце, встановив двотарифний лічильник. Він мені обійшовся у дві тисячі гривень. Тепер плачу по 85 копійок за кіловат. А для зарядки електромобіля треба 24 кіловати. Повна зарядка мені обходиться у 20,4 гривні”, – пояснює він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Перша Model 3 вже їде в Україну – оригінальний колір і крута медіа-історія
Чоловік став інакше ставитися до поїздок на машині.
“Я нарешті зрозумів, що таке свобода пересування. Якщо раніше, наприклад, хотів поїхати у супермаркет “Метро”, то планував свій маршрут так, щоб дорогою туди й назад ще заїхати в місця, куди мені необхідно. Це щоб пальне не витрачати. Зараз про це не думаю. Якщо треба три чи чотири рази за день кудись змотатися, то так і роблю. На моїх витратах це практично не відіб’ється,” – пояснює Антон.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *