Як електромобільні зарядки допомагають вашому бізнесу: відгуки підприємців

21 04 2016

Коментарі:

0
 Квітень 21, 2016
 0
Категорія: Новини

З понад 150 зарядок для електромобілів, які працюють в Україні, менше половини встановили мережі АЗС та автосалони. Решта – це зарядки у ресторанах, торгівельних центрах та готелях, які просувають екологічний світогляд. І просувають не тільки з альтруїзму: електричні зарядки приносять їм певні переваги. Наприклад, американські підприємці розповідають, що їхні клієнти приїжджають до них зарядитися частіше, і більше часу проводять в магазинах або за столиками.

Electrocars опитала декількох українських власників таких локацій і поцікавилася, чи мають вони той самий ефект.

 

Ресторан «Охота на овец» (Київ)

3

Говорить власник – Діма Борисов:

Діма Борісов4Я зараз бачу два напрямки, в яких мені допомагає електромобільна зарядка. По-перше, це гості, які приїжджають до моїх ресторанів підзарядитися. Їх не так багато – це 10-15 осіб, які раніше не так часто відвідували мої заклади, а тепер вибирають їх у першу чергу. Але в п’яти моїх ресторанах за день буває кілька тисяч відвідувачів, тому частка власників електромобілів серед них невисока.

Більше корисний другий напрямок – взаємовигідна співпраця з моїм партнером, компанією Royal Service. Вони займаються доставкою страв додому з кількох ресторанів, і раніше ми займали приблизно 20% в обсязі їхніх замовлень. Але нещодавно вони пересіли на електромобілі Nissan Leaf. Доставка стала для них тепер фактично безвитратною, але такі авто треба час від часу підзаряджати. І для них стало вигідно приїжджати до мене на Воздвиженку, Збирати замовлення за 30-40 хвилин, і за цей час заливати собі кіловати. Тепер продаж моїх страв на винос виріс, і ми складаємо майже половину в їхньому кошику замовлень.

Дехто каже, що для нього встановлення електрозарядки – іміджевий крок. Я так не вважаю: це звичайний, базовий підхід. Мої ресторани проходять екологічну сертифікацію, і електромобільна зарядка – це крок в тому ж напрямку. Скоро бізнес оцінить переваги зарядок і буде їх встановлювати так само, як колись встановлював точки доступу Wi-Fi. Я не вірю у державні чи муніципальні програми розвитку електромобільної інфраструктури, це все зробить бізнес.

 

Ресторан «Тарон» (Львів)

1031005_800x600_slide1

Цей ресторан кавказької кухні встановив у себе першу у Львові зарядку. І результат був чудовим: про нього написали всі місцеві медіа. За словами адміністраторів, «електромобільних» клієнтів додалося небагато: менше десятка. Але зате про Тарон почуло багато людей, які ще не мають «електричок».

 

Ресторан «Прага» (Київ)

Ozero_full

Адміністратор ресторану розповіла: коли ми побачили що до нас декілька разів приїхали на електромобілях – ми вирішили надати нашим клієнтам і таку послугу. Наразі ми не вимірюємо, що це нам дає у фінансовому плані, головне, що це створює нам позитивний імідж.

 

Ресторан «Капсула» (Харків)

capsula

Харківські підприємці кажуть, що встановили зарядки перш за все для себе: адже вони самі їздять на електромобілях і мріють про те, щоб світ був чистіше. Але інколи і клієнти заїжджають на електрокарах, хоча у Харкові їх поки порівняно небагато.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *