Головні фінансові видання передрікають “електромобільну революцію” за кілька років

6 01 2017

Коментарі:

0
 Січень 6, 2017
 0

«Автомобіль майбутнього буде електричний, підключений до енергосистеми і, в кінцевому рахунку, самокерований» – впевнено заявляє фінансове видання The Wall Street Journal. Наприкінці 2016 року воно напряму рекомендувало інвесторам готуватися до революції електромобілів. Хоча у минулому WSJ неохоче приймав електричний транспорт, тепер, на думку експертів видання, «руйнівник Кремнієвої долини» Tesla показав, що існує споживчий попит на добре спроектовані електричні автівки».

Електричне майбутнє наближують, в першу чергу, літій-іонні акумулятори. Ціни на батареї стрімко падають. Це означає, що наближаються великі зміни.

Зауважимо, що аналітики Bloomberg New Energy Finance на початку цього року передбачали, що вже у 2020 р. електричні моделі автомобілів будуть дешевше бензинових аналогів. Різке падіння вартості батарей зробить електрокари масовим транспортом. До 2040 р. їх продаватиметься близько 41 млн одиниць на рік, що становить 35% від глобальних продажів нових автомобілів малої вантажопідйомності.

Швидкий прогрес у технологіях дозволив розширити асортимент електричних автівок при одночасному зниженні їх вартості. Виробник Мерседесів Daimler вважає, що собівартість виробництва двигуна і технології батареї може досягти паритету в 2025. Але переломний момент для споживачів, які також мають стимули у вигляді субсидій і поточних витрат, настане раніше.

Chevy Bolt конкуруватиме з Tesla Model 3 за масового споживача

Навіть низькі ціни на нафту і похідні продукти більше не заважають електрифікації транспорту. Як вважають експерти WSJ, у найближчі кілька років з’явиться багато конкурентів для бюджетних нових Chevrolet Bolt і Tesla Model 3.

Зберегти релевантность та прибутки в електричну епоху – непросте завдання для традиційних автовиробників. Електродвигуни простіші за ДВЗ та дешевші для виробництва.

Окрім того, електромобілі отримають великий поштовх від нових, більш жорстких правил експлуатації автомобілів з ДВЗ, пише американський Forbes. В Європі вже діють правила щодо середніх викидів транспорту на рівні 130 грамів CO2 на кілометр. Цей рівень буде зменшено до 95 гр/км до 2021 р. (в США – трохи менше). А деякі німецькі політики пригрозили заборонити всі автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння всередині країни до 2030 року.

Звичайні автівки ризикують стати неконкурентоспроможними, отже найбільші автовиробники прискорили свої плани з виробництва електрокарів. Автогіганти «посиленно інвестують в цю технологію  і ставлять агресивні цілі щодо захоплення ринку».

Згідно з прогнозом компанії Morgan Stanley, до 2025 р. доля електромобілів на світовому автомобільному ринку складе 10-15%.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *