Женева-2015: всі електричні та гібридні новинки

16 03 2015

Коментарі:

0
 Березень 16, 2015
 0
Категорія: Новини

85-й Женевський автосалон, який завершився вчора, 15 березня, був не надто багатий на електрокари. Розвиток такого типу автомобілів поки гальмують недосконалі і дорогі тягові батареї. Наразі лише Tesla здатна забезпечити прийнятний запас ходу, всі решта електрокарів вимагають частої зарядки.

Вихід із ситуації, який бачать автовиробники, – масовий перехід на під’єднувані гібриди. Автошоу в Женеві вразило кількістю концептів plug-in гібридів, які можна заряджати від розетки. Такі авто дають можливість їздити в місті в чистому електричному режимі, а на трасі мати звичний запас ходу, який забезпечує бензиновий чи дизельний двигун. Судячи за кількістю подібних концепт-карів, в найближчому майбутньому у кожного автовиробника буде в модельному ряду під’єднуваний гібрид.

 

Aston Martin Concept DBX

Концепт-кар Aston Martin DBX – революційний автомобіль для бренду. По-перше, це кросовер. По-друге, він повністю електричний. DBX виглядає, як купе: у нього двоє дверцят, специфічний вигин задньої частини даху та лише два пасажирських місця ззаду. В той же час, у авто позашляховий кліренс та повний привід, який забезпечують чотири електродвигуни – по одному на кожному колесі. Наразі немає інформації про ємність його тягової батареї та очікуваний запас ходу.

 

Audi Q7 e-tron

Audi Q7 e-tron – це під’єднуваний гібрид на базі оновленого кросовера Q7. Audi хваляться, що це перший повнопривідний автомобіль, оснащений 3-літровим дизельним V6 та двома електромоторами: один в трансмісії, другий – на задній осі. Загальна потужність системи становить 373 к.с., максимальний крутний момент – 700 Нм. Ємність тягової батареї Q7 – 17,3 кВт*г, чого вистачає на 56 км пробігу суто на електриці. Автомобіль цікавий використанням кількох абсолютно нових системи безпеки: PEA (зв’язана з навігатором система, яка попереджає водія про наближення до поворотів, населених пунктів та інших місць, де варто скинути швидкість), помічник повороту (моніторить зустрічний трафік при лівому повороті на малій швидкості), EWS (попереджає про наближення велосипедистів чи інших авто в момент, коли водій хоче вийти з машини).

 

Honda FCV Concept

Доволі специфічний на вигляд концепт-кар Honda FCV. Це авто на паливних елементах, здатне проїхати без дозаправки до 480 км. Сам процес додавання нової порції пального займає близько 5 хв. У FCV дуже компактний електродвигун, який залишає багато простору в салоні, U-подібне кермо та інтегрована в панель приладів навігаційна система. Задні колеса частково прикриті крилами, що, очевидно, покликано покращити аеродинаміку та збільшити запас ходу.

 

Honda NSX

Серійний гібридний суперкар Honda NSX – це та ж Acura NSX, раніше представлена на Чиказькому автошоу. Оригінальна NSX з 3-літровим бензиновим V6 випускалася з 1990 по 2005 роки. Нова версія авто має на борту 3,7-літровий бітурбо V6 і три електродвигуни: два на передній осі, один на задній. Крутний момент на всі колеса передається завдяки 9-ступеневій автоматичній коробці з двома зчепленнями. Завдання наявних тут електромоторів – не економити пальне, а покращувати характеристики бензинового двигуна.

 

KOENIGSEGG Regera

Неймовірний суперкар Koenigsegg Regera вже встиг навести галасу. Цей під’єднуваний гібрид – найпотужніше серійне авто у світі. За офіційними даними бензиновий V8 та три електромотори загалом продукують понад 1500 к.с. та більш ніж 2000 Нм. Літій-іонна тягова батарея ємністю 9,27 кВт*г забезпечує лише 35 км пробігу на електротязі, але це авто розробляли явно не заради економії пального. Розетка для під’єднання до мережі розташована в задній частині та закрита карбоновим лючком. Всього буде виготовлено 80 екземплярів Regera.

 

mercedes benz C 350 PLUG-IN HYBRID

Мати на борту під’єнднувану гібридну установку стає ознакою гарного смаку. Бізнес-седен Mercedes-Benz C350 тепер також доступний і в версії plug-in hybrid. Запас ходу на електротязі невеликий і становить лише 31 км. Зате розхід пального в економному циклі, коли працюють 1,9-літровий турбований ДВЗ та електродвигун, вражає: 2,4 л/100 км. Гібридна силова установка продукує 600 Нм крутного, що дозволяє розганятися до «сотні» за 5,9 с. Авто надійде в продаж вже восени цього року.

 

Mitsubishi Concept-AX

Як ми вже писали раніше, концепт Mitsubishi XR-PHEV покликаний розширити лінійку plug-in кросоверів компанії. На відміну від доволі великого повнопривідного Outlander PHEV, це авто матиме лише передній привід. Японці тут також реалізовують змішану схему, коли машина може пересуватися в трьох режимах: повна електрика, послідовний гібрид та паралельний гібрид. Залежно від залишку енергії у 12 кВт*г батареї ДВЗ може обертати генератор або передавати крутний на передні колеса. Запас ходу на електротязі наразі не оголошений.

 

Nissan e-NV200 Evalia 7 seats

Новинка Nissan e-NV200 – це електрична версія популярного мінівену NV200. Модель випускається з 2009 року та доступна у вантажному та пасажирському варіантах. Семимісний e-NV200 комплектується тією ж 24 кВт*г тяговою батареєю, що і Nissan Leaf. Заявлений запас ходу не надто великий: лише 170 км. В Японії, Естонії, Великобританії та інших країнах, де є розгалужена мережа швидкозарядних станцій CHAdeMO, така автономність є цілком прийнятною.

 

Peugeot Quartz

Концепт кросовера Peugeot Quartz наочно демонструє, що французький бренд не планує відставати від загальносвітової електричної тенденції. Авто рухає 1,6-літровий ДВЗ та два електромотори на передній і задній осях. Бензиновий двигун розвиває 270 «коней», електромотори – по 114 к.с. кожен. Якщо все це дійде до серійного виробництва, Quartz стане одним з найбільш швидких кросоверів на ринку. Запас ходу на електротязі становить 50 км.

 

Ssang Yong tivoli-concept

Концепт гібрида SsangYong Tivoli EVR має великі шанси вже найближчим часом потрапити на конвейер. Автомобіль побудовано на базі серійної новинки Tivoli – компактного та економного міського кросовера, оснащеного 1,6-літровим двигуном. У його гібридної версії 127-сильний електромотор, велика 25 кВт*г батарея, яка забезпечує 130 км пробігу на електротязі, та невеликий ДВЗ, який обертає генератор.

 

Tesla Model S P85D

Tesla Model S P85D – це топова версія найкращого електромобіля планети. У цього повнопривідного авто два електродвигуни: 221-сильний на передній осі, 470-сильний на задній. Розгін до «сотні» займає лише 3,2 с, що відповідає характеристикам справжніх суперкарів. Максимальна швидкість цього великого седана становить 248 км/год, запас ходу – трохи більше 400 км. Вартість авто в Штатах починається від $105 700.

 

Toyota Mirai

Toyota вирішила електрифікуватися шляхом використання технології паливних елементів. Її седан Mirai вперше був представлений в листопаді минулого року на автошоу в Лос-Анджелесі. Виробничі плани на цей рік – 700 екземплярів. Паливні елементи гарантують запас ходу не гірший від бензинових авто: до 650 км. Єдина проблема – пальне (а це водень) необхідно регулярно поповнювати на спеціальних заправках, яких ще зовсім небагато. Тяговий електродвигун видає 152 к.с. і 335 Нм.

 

hyundai-tucson-hybrid-plug-in-front-three-quarter

Разом з новим поколінням кросовера Tucson, Hyundai також представили концепт його plug-in гібридної версії. Авто рухає 1,7-літровий 114-сильний дизель та компактний електромотор потужністю 67 «коней», встановлений на задній осі. Залежно від обраного режиму, кросовер може рухатися в повністю електричному задньопривідному темпі (запас ходу – до 50 км) чи змішаному повнопривідному. Вражає сумарний крутний момент силової установки, який сягає 474 Нм.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *