Німецькі автовиробники поспішають зайняти свою нішу на китайському ринку електрокарів

18 01 2017

Коментарі:

0
 Січень 18, 2017
 0

Західні автовиробники прагнуть виробляти більше екологічних авто в Китаї, оскільки найбільший в світі авторинок посилює обмеження щодо шкідливих викидів в атмосферу.

Зокрема, як повідомляє Green Car Reports, електромобільне виробництво Volkswagen Group здебільшого буде сфокусовано на Китаї. Автовиробник планує не менше 8 нових або оновлених моделей на електротязі для китайського ринку. Серед них – чисто електричні автівки і гібриди від основного бренду Volkswagen, від Audi та кількох китайських брендів, створених VW разом з китайськими партнерами.

В цьому списку є Volkswagen e-Golf, оновлена версія якого була представлена в минулому році на автосалоні в Лос-Анджелесі. Модель має батарею більшої ємності, потужніший двигун, і незначні оновлення дизайну.

Audi Q7 e-tron

Днями компанія Audi AG, що входить в концерн VW Group, уклала угоду з китайською компанією FAW Group Corp [SASACJ.UL] – партнери домовились про розширення модельного ряду електрокарів та розвиток технології автопілоту, щоб протистояти Mercedes-Benz та BMW у вищому ціновому сегменті. Спільне підприємство створить 5 моделей електромобілів в Китаї протягом найближчих п’яти років – з дальністю пробігу більше 500 км. Окрім того, німецький виробник цьогоріч побудує в Китаї гібридний A6 L e-tron, а згодом планує імпортувати до країни модель Q7 e-tron. Наразі німецька компанія тільки імпортує в Піднебесну свою модель A3 e-tron.

Audi, яка однією з перших зайшла на китайський ринок, залишається лідером продажів автомобілів преміум-сегменту. Але компанія швидко втрачає позиції через появу в Китаї нових моделей Mercedes-Benz. Окрім того,  BMW в 2016 році збільшив продажі в Китаї на 11% – до рекордних 516 335 автомобілів,  у той час як Audi продала лише на 3.6% більше авто – 591 554 одиниці.

Глобально VW Group до 2025 року розраховує продавати 1 млн електромобілів на рік, а також планує випустити 30 електричних моделей під різними брендами у найближчі роки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


Заявка на картку доступу

×