Серпень 6, 2015
 0
Категорія: Каталог

Цей автомобіль – електричний аналог популярного та недорогого компакт-кара Soul. По габаритах і дизайну ці два «корейці» практично ідентичні, відрізнити Soul EV можна хіба за відсутністю вихлопної труби та специфічним глухим ґратам радіатора, в які вбудовані порти зарядки. Очевидно, таким і був розрахунок Kia: створити образ доступного електромобіля.

Техніка

Компоновка електричного Soul звична для багатьох електрокарів: компактний двигун і зарядний пристрій спереду, масивна пласка батарея в підлозі, привід на передні колеса. Акумулятор корисною ємністю 27 кВт*г (фізична ємність – 30,5 кВт*г) складається зі 192 літій-іон-полімерних комірок. Виробник запевняє, що батарея збереже свої властивості навіть після десяти років (або 160 тисяч км) експлуатації.

Для зарядки акумулятора змінним струмом використовується бортовий чарджер потужністю 6,6 кВт. Від публічної зарядки на кшталт таких, що встановлені на наших АЗС «Окко», Soul EV заправиться за 4,5 годин, зі стандартною побутовою розеткою цей час розтягнеться до 8 годин і вище залежно від амперажу мережі. Авто також сприймає зарядку постійним струмом за стандартом CHAdeMO. В такому випадку 80% ємності батарея отримує за півгодини.

У Soul EV непоганий як на бюджетний електрокар двигун, що видає 285 Нм крутного з нуля обертів. Розгін до «сотні» займає 11,2 с. Доступні режими керування Drive і Brake, останній робить рекуперативне гальмування особливо різким. Є також кнопка еко-режиму. Під час пересування зі швидкістю 80 км/год електрокар витрачає близько 15 кВт*г енергії на 100 км, при 120 розхід сягає 30 кВт*г. За максимально економного режиму їзди на Soul EV можна подолати до 190 км.

Комфорт і безпека

За рівнем оснащення Soul EV відчутно відрізняється від базової бензинової моделі. Тут є датчик світла, круїз-контроль, камера заднього виду, підігрів керма і передніх сидінь, датчики тиску в шинах. Задні сидіння складаються в співвідношенні 60/40, що дозволяє одночасно перевозити чотирьох пасажирів і негабаритний вантаж на кшталт кількох сноубордів.

В базову комплектацію електрокара входять шість подушок безпеки, в тому числі бічні шторки по всій довжині авто, системи ABS + EBD, трекшн-контроль і система стабілізації. Під час руху під гірку допоможе Hill Assist. За тестами Euro NCAP у Soul EV чотири зірки з п’яти можливих.

Продажі

Електрокар почали продавати в Південній Кореї у травні 2014 року. В Європу автомобіль приїхав у липні, в США – у жовтні того ж року. В Штатах він продається за ціною від $33 700 (до застосування урядових пільг). На даний момент у світі продано лише кілька тисяч Soul EV.

Технічні характеристики

[table id=10 /]

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *