Нафтове лобі «Привату» «запороло» пільги на електромобілі

11 12 2015

Коментарі:

0
 Грудень 11, 2015
 0

Поки що тільки на рівні комітету. Ситуацію може врятувати голосування у сесійній залі.

10 грудня парламентський Комітет з питань податкової та митної політики проголосував за те, щоб не підтримати законопроект №1912 про скасування ПДВ для електромобілів.

Як свідчать джерела Electrocars у Верховній Раді, цього разу найбільше виступав проти законопроекту Віталій Хомутинник – співголова фракції «Відродження», яку медіа пов’язують з групою «Приват». Він постійно долучався до дискусій і переконував депутатів не підтримувати цю постанову.

За словами голови комітету Ніни Южаніної, для неї такий результат став сюрпризом. «Я навіть не знала, що так багато категорично налаштованих колег. Думала, буде 50/50, як і в сесійній залі під час минулого голосування», – сказала депутат.

За її словами, роздратування членів комітету викликала поправка депутатів із фракції «Самопомочі» Тетяни Острікової та Олега Березюка, яка пропонувала запровадити пільги не тільки для автономних електромобілів, але й для трамваїв та тролейбусів.

«Зрозуміло, це ля того, щоб свої львівські заводи підтримати. Але ця поправка призвела би до втрати значної частини бюджетних коштів, тому її не підтримали», – розповіла Южаніна.

Потім була довга дискусія щодо поправки ще одного депутата від «Самопомочі», Андрія Журжія, який пропонував обмежити суму компенсації ПДВ двома тисячами євро. «Знову була розмова про те, щоб не компенсувати депутатам купівлю «Тесли». Хоча на мою думку, нехай би купували «Тесли» замість «Мерседесів», все одно ж менше буде викидів»_ – сказала Ніна Южаніна.

Потім депутати заявили, що вони «забагато часу приділили цьому неважливому законопроекту», і проголосували за те, щоб його не підтримати.

Таке рішення комітету не означає, що законопроект не буде прийнято. За словами голови комітету, тепер треба працювати з депутатами з залу, щоб таки переконати їх ухвалити цей проект.

Нагадаємо, група «Приват» контролює найбільшу в Україні мережу автозаправних станцій.

Як уже повідомляв Electrocars, законопроект №1912 Верховна Рада вже розглядала у 2 читанні 24 листопада, однак відправила його на повторне друге читання для того, щоб додати до нього згадку про українських виробників електромобілів. У той день було прийнято лише законопроект про скасування ввізного мита на електромобілі, який здешевлює найпоширеніші в Україні електромобілі тільки на $900.

Як показує світовий досвід, скасування ПДВ на цей вид транспорту є найдієвішою електромобільною пільгою.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *