10 01 2018

Коментарі:

0
 Січень 10, 2018
 0
Категорія: Новини

Цього тижня на технологічній виставці CES-2018 у Лас-Вегасі показали концептуальний електричний кросовер KIA Niro EV.

В електромобіля такий самий кузов, як і в гібридного Nirо. Проте його модернізували, частково – щоб підкреслити іншу філософію машини, частково – аби знайти більше простору для масивних акумуляторних батарей у днищі.

Електричний кросовер KIA Niro EV має кращі аеродинамічні показники за гібридну версію. Його легкосплавні диски також сконструйовані таким чином, щоб мати якомога менший опір повітрю – тим самим зменшувати витрати енергії під час руху

Новинка виглядає вищою і крупнішою, має кращі аеродинамічні показники. У неї змінені бампери, лицева частина, задні ліхтарі й інший дизайн дверці багажника. Фари зробили вужчими. Світлодіоди ходових вогнів у них розмістили у вигляді акулячих зубів. Замість решітки радіатора – екран. На нього виводяться повідомлення. У передньому бампері вбудовано два динаміки. Як тільки електроніка машини виявляє пішоходів чи велосипедистів неподалік, видає глухий сигнал. Так Niro EV попереджає про своє наближення, адже двигун працює дуже тихо й в умовах міського трафіку його не чутно. Також електромобіль складно буде не помітити на дорозі, він має систему попереджувального освітлення у людних місцях.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Tesla побудує електричний пікап одразу після Model Y

Салон Niro EV – мінімалістичний, нічим не перегукується із гібридною модифікацією. Кермо слугує інтерактивним джойстиком, із якого можна вмикати різноманітні опції. На торпеді немає звичних кнопок, лише сенсорні. Частиною функцій можна керувати із центрального дисплею і регулятора на підлокітнику між передніми сидіннями.

У салон електромобіля – максимальне відчуття простору. Торпеду зробили компактною, дверні карти – увігнутими всередину. На панель приладів практично немає кнопок і звичних перемикачів. Їхню функцію виконують сенсори.

Машина може впізнавати жести водія, голос і обличчя. Завдяки цьому електроніка налаштовує сидіння, положення рульового колеса й температурний режим відповідно до тих налаштувань, які раніше вводив конкретний водій. Замість дзеркала заднього огляду в Niro EV – монітор, який виводить зображення із камер огляду.

Кросовер оснащений електродвигуном на 150 кВт. Живиться він від літієво-полімерного акумулятора на 64 кВт/годин. Повного заряду батареї вистачає на 383 км. Елементи живлення також мають функцію швидкого заряду – за 30 хвилин їх можна наповнити на 185 км пробігу.

У корейського концепта чимало електронних функцій для безпеки й допомоги водію. Це інтернет, нові анатомічні сидіння, системи попередження ДТП, камери кругового огляду із системою розпізнавання людей. Проте точно невідомо, які із них увійдуть в оснащення серійного електромобіля KIA Niro, який обіцяють показати найближчим часом. Очевидно, це станеться вже цьогоріч. Принаймні у лютому про це заявляв головний операційний директор Kia Motors Europe Майкл Коул.

На екран, встановлений замість решітки радіатора, виводяться попередження і повідомлення. У нішах переднього бампера вбудовані динаміки

Під час презентації електричного кросовера представники компанії поділилися оптимістичними планами на майбутнє – до 2020 року KIA закінчить роботу над 16 електрифікованими машинами, до 2025 року запустить виробництво 16 нових силових агрегатів і 5 акумуляторних батарей для електромобілів.

Нагадаємо, корейська компанія КІА серійно випускає електромобіль Soul EV із 2014 року. Серійно виробляє гібридний Niro. Першу електричну розробку КІА презентували 2012 року. Це була Venga EV.

Як повідомляв наш портал раніше, цього тижня на Токійському автосалоні відбудеться прем’єра японського концепт-кару Leaf Grand Touring.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


Заявка на картку доступу

×