Тест-драйв Nissan Leaf: "Тихий, легкий, маневрений - ідеальна машина для сім'ї в умовах мегаполісу"

1 08 2017

Коментарі:

0
 Серпень 1, 2017
 0

Пару тижнів тому Electrocars надав для тест-драйву на вихідні Nissan Leaf. Коли вперше сідаєш в цей автомобіль, то таке відчуття, що заново вчишся водити. «Запалювання» – просто натискаєш кнопочку. Відпускаєш педаль гальма і авто беззвучно їде вперед або назад. У перші 30-60 хвилин до цього потрібно звикнути.

Відчуття під час їзди – ти рухаєшся не на колесах, а на якийсь повітряній подушці. Leaf йде дуже м’яко. Кермо так легко крутити, ніби крутиш торпеду іграшкової машини.

Маневреність просто бездоганна. Авто може вирулити з найскладнішої ситуації, кермо легко викручується. За долю секунди змінює траєкторію руху.

Шикарна гальмівна система. Гальмівний шлях взагалі не відчувається, його начебто не існує.

“Після двох днів їзди на «Ліфі» мені було складно звикнути до Audi А6. Таке відчуття, ніби кермуєш якимось здоровенним танком, у якого відсутні гальма.

Тихий, легкий, маневрений – ідеальна машина для сім’ї в умовах мегаполісу.

Але є проблеми з зарядкою. Дальність пробігу на панелі і в реальному житті – дві великі різниці. Як мені пояснили, необхідно виробити той оптимальний формат їзди, який дозволить економити заряд. Коли я виїхав з автоцентру Electrocars біля концерт-холу «Фрідом», прибори показували 95% заряд і 138 км. Додому (за 26 км) я їхав зі швидкістю 50-80 км/год + включений кондиціонер. Коли приїхав, запасу ходу лишилось 80 км.

Біля свого будинку я не зміг знайти, у кого б зарядитися, тому вирушив на місцеве ірпінське «Кло» (автозаправку і зарядну станцію – ред.), де залишив авто на пару годин на зарядку. Назад поїхав на маршрутці. В районі 22:45 я приїхав і забрав машину з 100% зарядкою (148 км).

На наступний день ми відправились на день народження друга на Виноградар. Трохи покатавшись по Ірпеню (на ринку), поїхали в Київ. Перед цим заскочили на 20 хвилин зарядитися на «Окко» (+15 км). Туди-назад 30 км. Знову ж їхали з кондиціонером. Коли були вдома, прибори показували 50 км.

В неділю ще трохи дозарядились і зганяли на «Київське море» (водосховище – ред.), а потім поїхали до друзів і залишили у них у дворі на ніч для підзарядки.

Нам могло б бути легше з підзарядкою, адже недалеко від нашого будинку в новому ЖК встановлено зарядний пристрій від компанії E-line. Але використання – за картками. Як цю картку отримати, я на сайті не знайшов.

Поки в Ірпені всього 4 “Ліфа”, можна приїхати на “Кло” і залишити авто на пару годин (1 година заряду на заправці – 50 км, від домашньої мережі в 220V – 20 км). Але що буде, коли цих електрокарів буде 400?

Тому сьогодні електромобілі – це підходящий варіант для сім’ї з приватним будинком (або дуплексом, будинком), де ви можете зарядити авто. У нашому випадку (тягнути кабель з 5-го поверху), єдиний вихід – заправки.

Якщо гнати не більше 80 км/год і без кондиціонера, то заряду при активній їзді (передмістя-Київ і назад) вистачатиме на 2-3 дня.

Висновок: безумовно, це автомобіль майбутнього. Рано чи пізно ми всі на них пересядемо. Гадаю, що бум почнеться, коли з’являться “бюджетні” електрокари +300 км ходу (в сенсі з кондиціонером і без обмеження швидкості <80км/год) і по міста з’явиться більш-менш розвинена мережа суперчарджерів, де за 30 хв можна повністю “заправити “авто.

Автор: Микола Малуха, експерт з онлайн-комунікацій, мешканець м. Ірпінь, що біля Києва. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *