Норвегія - рай для електрокарів? Частина #1

11 01 2015

Коментарі:

2
 Січень 11, 2015
 2
Категорія: Новини

Кінець грудня. Транзитом через польське місто Люблін ми вирушаємо у далеку Норвегію. У нафтову країну, де кожен сотий мешканець сидить за кермом електрокара.

Мисливців за дешевими рейсами зустрічає Sandefjord Torp Airport, віддалений від Осло на 119 км. Спершу ми спробували орендувати електрокар просто з літака. Не вдалося, оскільки відомі прокатні бренди Hertz, Avis тільки починають пілотні проекти з електромобілями і не мають цих типів авто у віддаленому аеропорту. А внутрішні прокатні компанії не розраховані на іноземців, туристу їх знайти дуже складно.

На допомогу приходить звичайний рейсовий автобус, який за ціною перельоту Люблін-Осло-Люблін доставить нас до центрального автовокзалу норвежської столиці.

Дорога йде кілометровими тунелями або поміж прегарних скель. Час від часу в потоці машин, cheap nfl jerseys що випереджають автобус, прошмигує Tesla чи пропливає Nissan Leaf. Наближаємось до електрораю…

Oslo-1467

© Iryna Briazgun

Перше таксі, котрим у цей не ранній час дістаємося з автовокзалу до винайнятого житла, – гібрид Toyota Prius. Цю машину таксист арабського походження зможе дешево викупити у власника через три роки роботи на нього.

Громадський транспорт за ціною 70 грн за поїздку спонукає шукати дешевші варіанти переміщення містом. Таким варіантом для чотирьох осіб є оренда електрокара (700 крон, тобто 100$, на добу). До того ж, можемо тепер побачити закутки, у які не ступає нога пересічного туриста. А мати під собою теплі сидіння, коли cheap jerseys на дворі – 15С і вологість зашкалює за 90%, зовсім не зайве.

Так і зробимо. Завтра зранку.

Для початку зустрічаємо схід сонця о 08:30 та випадково потрапляємо до невеличкого парку. Пройшовши трохи його стежками, з’ясовуємо,що насправді це кладовище Вар-Фрелсерс (Vår Frelsers gravlund ) – місце поховання видатних діячів Норвегії. Ми одразу ж натрапили на могили Едварда Мунка і Генріха Ібсена

Oslo-1288

© Iryna Briazgun

Температура на вулиці та бажання ранкової кави змушують рушати далі і ми переміщуємося в сучасний квартал новобудов, де розташований ринок Mathallen. Одразу ж порівнюємо його з рідною Бесарабкою. На жаль, не на користь останньої. Усе сяє, як у величезному супермаркеті, але з маленькими цікавинками. Місця продавців і зона відпочинку для відвідувачів створені охайно, креативно, без зайвої нав’язливості. Кава таки справді запашна та смачна!

Oslo-1321

© Iryna Briazgun

Oslo-1322

© Iryna Briazgun

Прямуємо до компанії з оренди авто. Через кілька вуличок біля тротуарів бачимо перші припарковані електромобілі й зарядки: Nissan, Golf.

Oslo-1360

© Iryna Briazgun

Oslo-1363

© Iryna Briazgun

Oslo-1407

© Iryna Briazgun

В офісі компанії Avis постояли в черзі, тимчасом спілкуючись із місцевим студентом і він порадив нам чудові місця біля фьйорду.

Oslo-2034

© Iryna Briazgun

Отримавши ключі від Nissan Leaf на паркінгу, ми намагаємось розібратися з бортовим компом, у якого всі налаштунки місцевою мовою.

Oslo-1413

© Iryna Briazgun

Oslo-1425

© Iryna Briazgun

Попри те, що вікінги добре володіють англійською, більшість сайтів та сервісів – норвезькою… Панель приладів показує, що нам дали машину не зі 100%-м зарядом. Але то не проблема – мапа зарядних станцій натикана значками через кожну вулицю.

До речі, всі електромобілі мають номери серії EL. Таким чином, відеокамери спостереження за рухом не будуть Вас штрафувати за їзду у смузі громадського транспорту.

Oslo-1449

© Iryna Briazgun

Oslo-1454

© Iryna Briazgun

Вирушаємо. Далі буде…

Читайте продовження: Норвегія – рай для електрокарів? Частина #2

2 responses on “Норвегія – рай для електрокарів? Частина #1

  1. Алина сказав:

    70 грн в день на общественный транспорт vs 100 долларов в день за аренду машины?) если исходить из экономических соображений, отбросив именно цель вашей поездки, то очки точно не в пользу аренды машины)

    • Admin сказав:

      Проїзд в одному напрямку на чотирьох коштує 280-300 грн. Якщо зробити 6-7 поїздок транспортом для огляду пам»яток та музеїв — спокійно матимемо 100 $.
      Але в Норвегії все захмарно дорого, тому треба порівнювати. Наприклад, оренда бензинового/дизельного авто такого ж класу 200-250 $ за добу.
      Тому користь електрокара очевидна))

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *