Перший електромобільний рік в Україні минув!

31 12 2016

Коментарі:

1
 Грудень 31, 2016
 1
Категорія: Новини

2016 рік став для електромобільного ринку виключним – перший рік скасування мита, інфраструктурний стрибок, спрощення процедури сертифікації, динамічне зростання кількості електричних авто на дорогах, а ще – оголошення програми розвитку електричного транспорту від Міністерства Інфраструктури та реєстрація у ВР законопроектів №4033а (документ вносить до Податкового кодексу норму про податкову знижку в розмірі вартості електромобіля і про скасування акцизу 109 євро на імпорт електрокара., яка діятиме тимчасово до 1 січня 2020 року) та №5494 (який звільняє нові та старі електромобілі, а також служби таксі, що використовують електромобілі, від сплати ПДВ під час ввезення їх в Україну).

Після того, як з початку року було скасовано мито на імпорт електромобілів, бізнес нарешті почав не лише приглядатися до електричних авто, а й вкладати у них гроші. За перші 5 місяців року було ввезено 822 електромобілі, а це на 12,5% більше, ніж за весь 2015 рік. За даними реєстру МВС, станом на листопад 2016 року в Україні було зареєстровано вже 1630 електромобілів. Результат міг би бугти ще кращим. Проте влітку почався ступор із сертифікацією. Нагадаємо: на початку серпня Сервісний центр МВС України припинив реєструвати «американські» електромобілі, посилаючись на те, що для цього необхідна сертифікація за європейськими правилами. А це масштабні роботи з переобладнання – витратити $2 тис. на підгонку авто під європейський стандарт із заміною лобового скла, фар, ременів безпеки, поворотників.

Після обговореня в пресі протягом декількох місяців, до яких долучилися й експерти ElectroCars, у кабінетах нарешті звернули увагу на проблему. І в листопаді Міністерство інфраструктури підписало наказ №408 про застосування «альтернативних технічних приписів» для машин, виготовлених для держав, які не є членами ЄС. Вони менш вимогливі, ніж ті, що застосовувалися нещодавно, і не вимагають значного переобладнання машини.

Окремо ми проаналізували інфраструктуру, яка за цей рік значно розширилася. На початку року в країні працювали 103 публічні станції, то на кінець 2016-ого їх стало утричі більше- 366. Збільшилася кількість домашніх станцій ( з 12 до 49), а також запрацювали швидкісні станції – на даному етапі доступ до них обмежує сам оператор, але наступного року конкуренція зробить свою справу і швидкісних станцій стане більше, з’являться інші оператори – усе це грає на руку власникам електрокарів.

Потяг зрушив: офіційні дилери KIA, Renault та BMW представили електричні моделі на українському ринку, а наступного року ми чекаємо подальшої реакції офіціалів на зростання ринку. Навіть за умови збереження нинішньої ситуації (тобто без скасування ПДВ чи появи інших пільг) СЕО ElectroCars Олександр Кравцов прогнозує збільшення ринку удвічі протягом 2017 року. Адже світовий тренд – зростання ринку плюс 70 відсотків на рік, Україна цілком може підтримати його. На даному етапі, вартість Nissan Leaf з пробігом знизилася до адекватної відмітки і стартує від 12 000, а поінформованість пересічного водія про електромобілі значно виросла. Зважаючи на зростання цін на пальне, економічність електрокарів може вийти на перший план. Додати відкладений попит на заміну автопарку і наступного року ми матимемо електромобільний бум, якщо не виникне форс-мажорів.

One response on “Перший електромобільний рік в Україні минув!

  1. Олег сказав:

    Я з Вами!
    Веселого Нового 2017 року!
    Вашій Компанії Великого майбутнього!
    Електрокарів моя мрія. Моя Рено 21 Невада у 2017 справить 30 років.
    Хочу вірити що співпраця з Вашою компанією дозволить мені придбати Нісан Ліф.
    І веселих Свят!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


Заявка на картку доступу

×