Перший український тест-драйв найновішої моделі Tesla

20 02 2018

Коментарі:

0
 Лютий 20, 2018
 0
Категорія: Новини, Статті

Model 3 Tesla позиціонує як наймасовішу та найдоступнішу зі своїх моделей, у якій збережена філософія і високий технологічний рівень Tesla. Проте поки машини доступні за ціною від $79 тис.

Нам вдалося першими зі всього українського медіапростору провести повноцінний тест-драйв новинки. За кермом машини протягом декількох днів був Олександр Кравцов, керівник компанії Electrocars. Він проїхав на ній 1645 км – із Лос-Анжелеса до Сан-Франциско і у зворотньому напрямі, ділиться враженнями.


Багато місця в багажнику й оригінальні ручки – знайомство із Model 3

Зовні машина виглядає приголомшливо – у її дизайні поєднано спортивний і стриманий стиль. Дах електромобіля панорамний. Model 3 менший за Model S, але не такий вже й компактний – 4,6 метрів у довжину машина, 1,8 – у ширину, 1,4 – у висоту.

Хромовані дверні ручки також виглядають стильно. Здалеку вони схожі на ті, що в Model S. Проте автоматично не висуваються. Спочатку я відчиняв дверці обома руками, але потім приловчився робити це однією. Виявилося, досить зручно. Спершу важко розгледіти лючок порта для зарядки електромобіля. Його вмонтували у задній лівий ліхтар. Щоб відчинити – достатньо на нього натиснути.

Як і в Model S, у новинки два багажники – спереду й ззаду. Як і в попередніх моделях Tesla, у них є прихована ніша для зарядок і різного мотлоху. Мене вразила їхня місткість. Поки не відчинив їх, думав, там менше місця. Задній багажник має об’єм 275 літрів. Якщо скласти спинки задніх сидінь, його можна збільшити до 1647 літрів. Передній багажник – на близько 100 літрів. Цього більш ніж достатньо для завантаження покупок із супермаркету чи речей, необхідних для невеликих подорожей. Правда, багажник без електроприводу й механічної доводки. Зачиняти треба рукою, як у бюджетних машин.

Табу на кнопки й перемикачі – оглядаємо салон електромобіля

Коли сів за кермо, перше, що мене приємно вразило, – це відсутність панелі приладів. Як і в попередніх моделях цього виробника, на торпеді немає жодних кнопок. Навіть бардачок не можна відчинити, поки не знаєш, на який символ сенсорного екрану тицяти. Відсутні й звичні дефлектори повітря. Його потік йде через спеціальні щілини ближче до скла. А регулювати його можна також із центрального дисплея. На рульовій колонці – два перемикачі. Ними вмикають повороти, фари, двірники й перемикають режими їзди. Саме кермо також не перевантажене кнопками. На спицях там два джойстики.

Сидіння машини комфортні. Ззаду також зручно. На другому ряду моя голова не впиралася об стелю. Панорамний дах візуально створює ефект більшого простору, ніж є насправді. З ним цікавіше їздити позаду, бо можна краще роздивитися все навколо машини. Приємно, що для пасажирів позаду встановили два usb-порти. Крім цього цікавим і практичним рішенням є вбудовані у центральне заднє сидіння підстаканники. І нарешті виправили ранню “помилку” в дизайні екстер’єєру Tesla – тепер в дверях є місце для всілякого сміття типу упаковки та серветок із “МакДональдсу”.

 

До “сотні” за 5 секунд – Tesla під час руху

Коли настав час рушати і я сидів за кермом, було відчуття, наче я вперше на водійському місці електромобіля. Хоча маю більш ніж трирічний досвід щоденного водіння електрокара – Nissan Leaf, BMW i3, Tesla Model S.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Перша Model 3 вже їде в Україну – оригінальний колір і крута медіа-історія

Машина швидко прискорюється. Достатньо 5 секунд, щоб досягнути 100 км/год. Кермо більш жорстке ніж у Model S, жорсткіше, ніж в популярному Nissan Leaf. Годі говорити про спортивний режим управління BMW “трійкою” . Підвіска, так само по-німецьки енергоємка. Саме через це на швидкості передньому пасажиру досить важко взаємодіяти з основним монітором – пальцем весь час не туди “тицяєш”. Зате в повороти машина входить добре, її не кренить через правильно розташований центр ваги.

Те, що панелі приладів у авто немає, не дуже зручно під час подорожі незнайомим мегаполісом. Особливо, коли увімкнена система навігації – важко розгледіти у верхньому лівому кутку екрана, в якому ряду дороги потрібно продовжувати рух. А голосова навігація не завжди інформує, яку смугу із восьми треба займати.

Користуватися перемикачами поворотів також було незвично. Для автоматичного вимкнення повороту кермо повинно повернутися на досить великий кут. Це не завжди працює у ситуаціях, коли потрібно просто змінити смугу. Мені доводилося тут, як і в BMW і3, регулярно вручну вимикати поворот після маневру.

Автопілот достойно веде машину, він нічим не відрізняється від попередніх Tesla. Чекаємо запуску full selfdriving. Можливо, він буде ще досконаліший.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: За скільки можна буде купити Tesla Model 3 в Україні?

На пагорбах Сан-Франциско я не раз помічав доволі дивну поведінку електромобіля – коли скидав швидкість на підйомі перед світлофором, то авто, зупинившись під дією рекуперації, починало котитися назад так, ніби я поставив його на нейтральну передачу. Машину можна було зупинити тільки гальмами. Припускаю, що це проблема раннього виробництва – відсутність функції антискочування, все-таки ми їздили машиною, випущеною в першій тисячі – з vin-номером 585.

Пробіг, зарядки, гроші – який апетит у Model 3?

Як говорилося вище, тест-драйв проходив із Лос-Анжелеса до Сан-Франциско. Це – 1645 км, більше ніж вся територія України вздовж (від межі Закарпатської до межі Луганської області – 1316 км). За весь цей час на зарядку акумуляторів на суперчарджах витратили $40, що у 2-3 рази дешевше, ніж їхати на бензиновому авто. А запасу ходу від одного заряду вистачало на довгих 500 км.

Якщо більше вдатися у подробиці, то на кожен кілометр йде 166 Вт/год на трасі вночі з увімкненими клімат-контролем. Приблизно такі витрати на Nissan Leaf у осінній період. Щодо відображення різноманітної інформації про витрати енергії, то у цій машині вона дещо спрощена. Наприклад, у Model S на монітор можна вивести графіки споживання за останні 20-100 кілометрів, подивитися, яка миттєва витрата енергії, скільки за таких умов машина ще проїде.

Загалом, електромобіль нам сподобався. З нетерпінням чекаємо його в Україні за тиждень, щоб вижати з нього все, що він може в наших умовах!

Якщо маєте питання щодо цієї моделі, готові на них відповісти. Ставте їх у коментарях до матеріалу або на нашій сторінці у facebook.com.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


Заявка на картку доступу

×