Революція електричних моделей Nissan

30 12 2017

Коментарі:

0
 Грудень 30, 2017
 0

Цього тижня японський автовиробник Nissan відзначив День народження. 84 роки тому, 26 грудня, компанію створили. Звичною для нас її назва стала після злиття потужних японських фірм Nichon Sangio і Тobata Casting Co.

Слово Nissan виникло із перших складів Nichon Sangio. І невідомо було задумом чи співпадінням те, що “ніссан” із аккадської мови – це перший весняний плід. В Туреччині так називають перший теплий місяць року – квітень за Григоріанським календарем, а в Швеції протікає річка із такою назвою.

Однак, від чого б назва японського виробника не походила, він вже увійшов в історію як драйвер запровадження нових технологій в автомобільній галузі.

Наш портал пропонує 5 успішних електрифікованих моделей цього японського виробника, які виробляли серійно.

Tama

Так називався переший електромобіль японської компанії. І взагалі перша серійна електрична машина в світі. Модель почали випускати 1947 року – після того, як ціни на нафту й пальне у післявоєнній Японії підскочили майже удвічі.

Tama

 

Машину робила фірма Tokyo Electric Cars Company, яка згодом увійшла в склад Nissan. Tamа мала на той час сучасний дизайн. Але оскільки акумулятори розмістили у днищі, то авто виглядало коротким і високим. Його електродвигун мав 100-кілометровий запас ходу. Двигун живився від свинцевих акумуляторів. Їх треба було заряджати більше 15 годин.

Tama використовували у кур’єрських доставках і державних службах.

Hypermini

Hypermini

Цей електромобіль почали випускати 1999 року. Продавали через інтернет за $36,5 тис. Hypermini протримався на конвеєрі недовго – до 2001 року, зробили 219 одиниць. Електромобіль був призначений для великих міст. Його запас ходу – 115 км у міських умовах. Особливість кузова моделі в тому, що його каркас із алюмінієвих труб. Зовнішні панелі – із пластика.

Altima Hybrid

2011 Nissan Altima Hybrid

Седан почали виробляти 2007 року. В машини – 2,5-літровий бензиновий двигун і 30-кіловатний електричний. На електротязі й повному баці авто долає відстань 110 км. Середня витрата палива авто – 6,5-7 літрів, що дуже непогано для важкого седана великих розмірів.

Leaf

 

Модель стала одним із найбільш успішних електромобілів у світі. Його називають першим масовим електромобілем. Таке звання Leaf заслужив завдяки збалансованій пропорції ціни, якості й запасу ходу. На одному заряді електромобіль проїжджає 160 км. Має деталі ходової частини, взаємозамінні із іншими моделями цього японського виробника. На відміну від дорожчої “Тесли”, у цій машині можна відносно недорого й без завад для електроніки автомобіля відновлювати розряджені елементи акумуляторної батареї.

Всього продали понад 220 тис. Leaf. Вже стартував запис на покупки другого покоління цієї моделі. Схоже, вона буде не менш успішною, адже 10 тис. людей вже подали заявки.

e-NV200

e-NV200

Це електричний фургон. Його випробовували на полігонах компанії у різних країнах більше трьох років. Запустили виробництво з 2014 року. Машина оснащена тим же силовим агрегатом, що і Leaf. Проте завдяки використанню іншої системи рекуперації енергії від гальмування машина має хороший запас ходу -170 км з повним навантаженням. А він може везти 770 кг. Максимальна швидкість фургону – 120 км/год.

Ці машини вже закупили служби таксі США, компанія Coca-Cola та інші.

Автор: Володимир Мукан

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


Заявка на картку доступу

×