Tesla визнано брендом #1 для ЛГБТ-споживачів

11 08 2016

Коментарі:

0
 Серпень 11, 2016
 0

Категорія: Новини

Компанія Ілона Маска вперше потіснила багаторічного лідера – Amazon

За підсумками 2015 року Tesla посіла перше місце у рейтингу YouGov’s Best Brand для споживачів-лесбіянок, геїв, бісексуалів і трансгендерів (ЛГБТ). Компанія очолила довгий список, вибивши з першого місця Amazon. Минулого року її не було навіть у першій десятці.

Окрім того, ініціатива Human Rights Campaign оцінила Tesla у максимальні 100 пунктів за «корпоративним індексом рівності» щодо політики надання робочих місць ЛГБТ.

teslaLGBT3

Разом з Tesla у першу десятку списку увійшли Trader Joe’s і YouTube. Amazon, Netflix, PBS, Samsung, Google і HBO залишаються у десятці поспіль другий рік або довше. Costco повернувся в список цього року, вона була переможцем два роки тому. Apple, iPhone, Subway і Panera втратили позиції у першій десятці.

YouGovBrandIndex використовує дані з понад 1400 компаній. Всіх опитаних споживачів запитували: “Якщо ви чули що-небудь про цю марку за останні два тижні у рекламі, новинах або у приватних розмовах, то ці відгуки були позитивними чи негативними?”

Потім із результатів було відфільтровано тільки відповіді від ЛГБТ-спільноти.

45-й щорічний прайд на Маркет-стріт в центрі Сан-Франциско.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *