Tesla Model 3 випробували у холод на українських дорогах

14 03 2018

Коментарі:

0
 Березень 14, 2018
 0
Категорія: Новини, Статті

Минулого тижня відбувся перший в Україні довгий тест-драйв на Tesla Model 3. Електромобілем за день проїхали понад 300 кілометрів – з’їздили із Києва у Чернігів і у зворотньому напрямі.

Під час випробовування авто температура повітря коливалася від -1 до 0 градусів. У салоні машини було четверо людей і невеликих багаж.

За рахунок відсутності звичного щитка приладів і тонких стійок кузова із водійського місця Model 3  хороша оглядовість. Бічні дзеркала добре охоплюють простір ззаду.

“Під час поїздки виявив, що можна на ходу вмикати камеру заднього огляду, яка встановлена над номерним знаком. Оскільки екран на торпеді великий, можна по максимуму бачити те, що відбувається позаду машини”, – говорить СЕО компанії Electrocars Олександр Кравцов. Він їхав за кермом машини.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Plug-in Ukraine показали Tesla Model 3

Посадка на водійському кріслі та бічному пасажирському зручна. Оскільки бокова підтримка не надто розвинена, можна зручно вмоститися людям найрізномантінішої комплектації і ваги. Ззаду під час довгих подорожей також вільно сідає двоє дорослих. Горб по центру заднього сидіння невеликий, тому в пасажира по центру не виникає дискомфорту.

Підвіска машини добре відпрацьовувала дрібні та великі вибоїни на дорогах. Ривків і тряски, як на машинах із жорсткою підвіскою, під час долання вибоїн не спостерігалося. Найважче було їхати ділянкою біля села Семиполки Київської області.

“Дорога там нагадувала мінне поле, яке складно проскочити. Після потрапляння у таку кількість ям стає зрозуміло, що для пересування нашими автошляхами, машину краще взувати у шини із вищим профілем. Тоді буде меншою загроза для колісного диска та не таким відчутним буде навантаження для деталей підвіски”, – каже керівник Electrocars.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вперше в Європі презентували Tesla Model 3

Вузькими двосмуговими трасами на Model 3 їхати комфортно. Рульове керування – точне, машина маневрена і швидко розганяється. Нею зручно йти на обгін транспорту, що повільно рухається. Педаль гальм інформативна, навіть на високих швидкостях лишається відчуття повного контролю над машиною.

Олександр Кравцов випробував напівавтономний автопілот у різних дорожніх умовах.

“Він добре працює на ділянках, де є хоч залишки розмітки. Але там, де взагалі відсутні ознаки розмежування смуг автопілот “нервувався” – або просив взяти кермо на себе, або взагалі відмовлявся вмикатися. Автоматична перебудова зі смуги в смугу не працювала. Ми це пов’язуємо з ще не активованою навігацією”, – ділиться він враженнями.

Під час поїздки було дуже важливо перевірити споживання енергії електромобілем. Особливо у несприятливих для економії умовах – у холод під час різких гальмувань і прискорень перед вибоїнами і ямами.

“Нам вистачило 85 відсотків батареї, щоб проїхати 302 кілометрів. І це з увімкненими фарами та клімат- контролем, що підтримував у салоні 19-20 градусів. На дорогах була ожеледиця і температура біля 0. Найбільший розряд був під час буксування в чернігівських дворах. Найефективніша витрата енергії – на швидкості 75 кілометрів за годину по прямій. У такому у режимі їзди використовувалося 150 Ват заряду на кілометр. Також економно їхати на круїз-контролі при швидкості 90-95 кілометрів за годину. Тоді витрачається 175 Ват на кілометр”, – говорить Олександр Кравцов.

Отже, як показав пробіг протягом дня, Tesla Model 3 за запасом ходу, налаштуванням підвіски й ходовими якостями добре підходить для поїздок в українських умовах.

Нагадаємо, перед тим, як привезти електромобіль в Україну Олександр Кравцов випробовував цю модель у США.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *