Пращури Tesla: неймовірні моделі електромобілів 19-20 сторіччя

1 01 2017

Коментарі:

0
 Січень 1, 2017
 0

Британське видання Daily Mail опублікувало знімки електромобілів старих часів.

Перші практичні електричні коляски з’явилися на вулицях в кінці 1800-х років. З тих пір чимало дивних і дивовижних конструкцій зійшло з виробничих ліній.Всі вони проклали шлях для електричних автомобілів майбутнього.

Погляньте на ці моделі – більше сотні років до появи Tesla автомобільні дизайнери мріяли про стрімкі електричні автівки.

Першу відому світові електричну автівку побудував Scotsman Robert Davidson у 1837 р, а практичні екземпляри було вироблено у 1860-х роках. Здивувавши людей на початку, технологія, втім, мала певний успіх. До переходу у 20-те сторіччя було випущено низку електричних колясок.

Але бензиновий бум на початку 20-го сторіччя зробив бензинові автівки більш доступними. Наступні покоління розробників автомобілів сфокусувалися на вдосконаленні двигуна внутрішнього згоряння, забувши про електричний транспорт.

Почалась війна, і скорочені поставки палива (дефіцит нафти) підштовхнули французького автовиробника Peugeot до розробки електромобіля VLV, який був представлений у 1941 р. Але цей проект проіснував недовго. Виробництво припинилось у тому ж році через германську окупацію Франції.

Електричними у середині 20 сторіччя також були молоковози, гольф-карти та кілька місяцеходів, які були залишені на місяці. Незважаючи на кволий інтерес до технології електричного транспорту, багато автовиробників зберегли свої мрії протягом десятиліть.

У 1970-х автовиробники замість класичного кузову надавали електрокарам більш квадратну кутасту форму. Традиційні моделі того періоду – це Eclar від італійського виробника Zagato та CitiCar компанії Sebring-Vangaurd з Флоріди.

Eclar

Італійські  електромобілі більше нагадували місяцеходи, ніж автомобілі. Кутасті двомісники вироблялись у невеликій кількості – лише близько 500 шт.

У 1976 р. Sebring-Vangaurd випустив свій CitiCar з таким сааме кутастим кузовом, як у Zagato Eclar.

1974 Vanguard City Car

У 80-х темпи розвитку електромобілів раптом прискорилися – коли автомобільна компанія Bradley представила лімітовану серію спортивних автівок GT II. Обтічна модель з дверцятами у формі крила чайки була здатна розвивати швидкість майже 113 км/год на відкритій трасі.

Bradley GT II

Тим часом у Великій Британії менш гламурна одномісна відкрита модель Sinclair C5 підкорювала вулиці.

Sinclair

Багато хто не сприймав її всерйоз, але інші казали, що ця автівка обігнала свій час. Втім швидко стало очевидним що відкрита модель не підходить для вогкого вітряного британського клімату. Окрім того, водії жалілися, що почуваються у небезпеці на дорозі у такій автівці.

У 90-х нове пришестя електромобілів відбулося у дивній формі Corbin Sparrow (також відомої як Myers Motors NmG) – моделі, яка швидше нагадує льодяник, ніж авто.

Минула ще декада, і у 2006-му з’явилися обмежені, але маючи  більш традиційний вигляд канадські ZENN, а слідом за ними у 2008-му – норвезькі Th!nk City.

Th!nk_city

Багато хто намагався виробляти електромобілі протягом півтора сторіччя, але тільки на початку 21-го сторіччя Tesla дала галузі справжній поштовх.

За матеріалом Daily Mail

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *