Вересень 3, 2015
 0
Категорія: Каталог

Легендарний і улюблений мільйонами Гольф в електричному виконанні. Інженерам вдалося зробити e-Golf максимально схожим на його бензиновий аналог: практично ті ж габарити, такий же об’єм багажника, та ж ергономіка водійського місця. Навіть важіль перемикання режимів їзди такий же, як у звичайного Гольфа з автоматичною коробкою.

Техніка

Складної форми літій-іонний акумулятор ємністю 24,2 кВт*г встановлений в підлозі. За формою він імітує розташування вузлів звичайного авто, зокрема, карданного валу посередині. Таким чином вдалося зберегти внутрішні розміри звичайного Гольфа з ДВЗ.

Електродвигун потужністю 114 к.с. розташований на передній осі. У нього чимало крутного як на авто такого класу, тому за динамікою розгону e-Golf випереджає багатьох конкурентів: 10,4 с до «сотні».

Доступні три режими їзди на електромобілі: Normal, Eco та Eco+. В останньому є шанси проїхати на одній зарядці заявлені виробником 190 км. Рекуперативне гальмування також поділене на три режими, що дозволяє майже не користуватися педаллю гальма.

Як і у всіх електрокарів, зроблених в Німеччині, акумулятор e-Golf заряджається за стандартом CCS (Combined Charging System). До єдиного роз’єму, розташованого там же, де горловина бензобаку звичайного Гольфа, можна під’єднати кабель для зарядки як змінним струмом, так і постійним. В першому випадку час повної «заправки» через бортовий чарджер на 7,2 кВт становить 3,5 години, в другому – 80% ємності за 30 хв.

Комфорт і безпека

Електричний Гольф є таким же комфортним хетчбеком на всі випадки життя, як і його бензиновий аналог. Він може взяти на борт водія та його чотирьох пасажирів, об’єм багажнику становить 341 л (проти 380 л у Гольфа з ДВЗ). Задні сидіння складаються в пропоріції 60/40, крім того, передбачений лючок посередині для довгих речей.

Базовий e-Golf має двозонний клімат-контроль, круїз-контроль, підігрів передніх сидінь, стереосистему з тачскріном, USB-портом та слотом для SD-карт. Обов’язковий пакет безпеки – це ABS, контроль стабільності ESC, трекшн-контроль, шість подушок безпеки. Крім того, у випадку аварії автоматично спрацьовують гальма, а передня частина авто сконструйована так, щоби завдати мінімум шкоди у випадку ДТП.

Продажі

e-Golf надійшов у продаж в Німеччині в лютому 2014 року за ціною 34 900 євро. В Штатах він донедавна продавався за $33 450, проте на 2016 модельний рік відчутно подешевшав до $29 000. Найбільше електричний Гольф люблять в Норвегії, де їздить вже понад 7500 таких авто. Загальні світові продажі електромобіля становлять близько 10 тисяч одиниць.

Технічні характеристики

[table id=11 /]

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *