На Nissan Leaf в Монте-Карло: день другий, Буча-Львів

5 06 2015

Коментарі:

1
 Червень 5, 2015
 1
Категорія: Новини

На ранок вирушаємо з Бучі, уже по-справжньому, запаковані валізами – спальниками – карематами – яблуками в дорогу. У марафоні беруть участь представники Естонії, Чехії та Іспанії. Три українські команди випали вже на цьому етапі, залишилися тільки жовтий «Запорожець» та наш синій Nissan Leaf. Жовтий і синій.

Другий етап марафону – це перший наш повноцінний день в дорозі з чи не найдовшим відрізком маршруту. Ми трохи невиспані, але повні натхнення. Їдемо. Час від часу або нас переганяють інші учасники раллі, або ми їх. Вітаємо одне одного мовою жестів.

DSC_9949_1

Цікавий асоціативний ланцюжок вибудовуємо, спостерігаючи топоніміку на відтинку Житомир – Рівне. Спершу населений пункт із назвою Кам’яний Майдан. Потім дуже скоро – село Броники. А наприкінці інше – Перемога. «Хай так і буде», – підсумовує Сашко. «Звісно», – погоджується решта команди.

Учасники ElectroCars розподілені на два автомобілі. Пілоти Саша Кравцов з Андрієм Ковальовим їдуть в електрокарі, команда підтримки – журналіст, фотограф та блогер – позаду в дизельному VW Golf. Контактуємо одне з одним завдяки раціям, які допоможуть нам суттєво зекономити бюджет на телефонний зв’язок за кордоном. А зараз, щоб урізноманітнити дорогу, починаємо розповідати анекдоти. Регочемо вже від самої ситуації: короткі уривки анекдоту, розірвані рацією, мандрують між нашими автівками, щоразу породжуючи кумедні контексти.

DSC_0085

На центральній площі Рівного нас зустрічають місцеві мешканці. З-поміж них несподіваним бонусом – письменниця Олена Захарченко із трьома дітьми і смачними суницями. Ми частуємося і ставимо машину на зарядку. Втім, цього разу маємо проблеми із потужністю, наданою муніципалітетом: її явно не вистачає, заправитися вдається лише частково. А попереду ще понад 200 км до Львова. «Ну що ж, де бракує інфраструктури, там підключаємо винахідливість», – каже Кравцов. Два тижні тому він та Володимир Романцов уже робили пробний одноденний марш-кидок Київ – Рівне – Київ. Брак швидкісної зарядки тоді вдалося компенсувати, підсівши на буксир до іншої автівки. Певна кількість кілометрів на тросі в режимі рекуперації – і все, Leaf може їхати далі самостійно. «Насправді, на трасі кожні 50 км мусить бути зарядка, бодай середньої потужності. А ідеально – швидкісна, – міркує інший пілот, Андрій. – Тоді водії почуватимуться зовсім вільно».

DSC_0018_1

Що ближче до Львова – то більше зарядок, менше огорож навколо будиночків і рівніші дороги. Львів’яни зустрічають дуже тепло. Помітно, що це місто – культурна столиця. Вони сприймають електромобіль, як нову технологію, на яку вже час переходити.

День завершується діловою зустріччю із місцевими електрокарщиками. Завдяки львівській компанії «Клуб-проект» ми маємо змогу відпочити у комфортному готелі «Рафаель» під містом, куди нас люб’язно поселили. Це був утомливий, але цікавий день. Ми таки дісталися Львова на електрокарі, подолавши півкраїни. Завтра в’їжджаємо в Європу.

Всі фото: Ірина Брязгун

One response on “На Nissan Leaf в Монте-Карло: день другий, Буча-Львів

  1. Сергiй сказав:

    Чудово!Ще один етап подолано на вiдмiнно, та доведено, що на Ниссан Лиф можна подорожувати за маршрутом Киiв-Львiв-Киiв!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *