На Nissan Leaf в Монте-Карло: день шостий, Любляна-Падуя

9 06 2015

Коментарі:

2
 Червень 9, 2015
 2
Категорія: Новини

Зранку ми встигаємо трохи погуляти по Любляні. Із замку на пагорбі видніються гори, червоні дахи і вузенькі вулички. Дуже затишне й гарне місто. Що далі їдемо – то частіше з’являється бажання зупинитися, поставити намет і затриматися на кілька днів, насолоджуючись красою.

У динаміку Ліфа лунають балканські швидкі мелодії місцевого радіо. Взагалі, Словенія зовсім не має залишків слов’янського трешу на вулицях. Жодної тобі перекошеної огорожі, облупленого МАФ-а на розі чи запльованої автобусної зупинки. У деяких місцях бачимо, що якість доріг навіть випереджає австрійську. «Тут такі дороги, що хоч у музей здавай!» – захоплено каже Андрій.

DSC_1978_1

Словенія на вигляд заможна і туристична. Місточки-фонтанчики-гори. Що ще треба для душі й для ока? Мабуть, саме тому у цій країні проросійські настрої. Україна для них – далекий і незрозумілий світ. «Мені постійно усім доводиться пояснювати, сперечатися про нашу війну. Тут місцеві засоби масової інформації часом таке про Україну пишуть, що на голову не налазить», – ділиться наша нова знайома Катерина. Її контакти нам дали випадкові словенці на площі: «О! Україна? А у нас є приятелька із ваших країв». Катерина працює в дипломатичному представництві, переживає за події на батьківщині і з радістю бере у нас запас жовто-синіх браслетиків для знайомих. Вона емоційно бажає нам доброї дороги, залишає свої координати і пропонує допомогу – у разі якщо захочемо щось зорганізувати у Словенії.

DSC_2007_1

Учора естонський учасник марафону порадив нам дієвий прийом: якщо їхати на близькій відстані від іншого автомобіля (ідеально – метр-два) – економиш електричний заряд на 20-25%. Це відбувається через те, що попередня машина бере опір повітря на себе. «Ну що, спробуємо?» – пропонує Саша, і ми на деякий час прилаштовуємося за сербською фурою.

Проте незабаром маємо з’їхати з дороги і дозаправити наш Golf супроводу. Учора йому довелося кілька разів тягнути горами Leaf для рекуперації, тому кількість пального в баку швидко «сіла». «Буксирування електрокара схоже на переливання крові, лише між машинами, а не людьми», – помічаємо. Звісно, краще натрапити на CHAdeMO. Але добре, що є такий спосіб підстраховки.

DSC_2042_1

Нарешті, занурюємось в Італію. Просто на наших очах змінюється клімат і рослинність. Заїжджаємо за першу скелясту гору – і рослини різко зменшуються в розмірі, з’являється запах субтропічної хвої. Потім перший кипарис, перша пальма…. Спека така, що тільки встигаємо пити воду.

Зупиняємося на узбіччі швидкісної траси, щоб обговорити маршрут та наступну заправку – і за хвилину до нас під’їздять місцеві полісмени. Вони цікавляться електрокаром і випитують, чи може він їхати не менше 100 км за годину? Бо на малій швидкості на автобані пересуватися заборонено. Звісно, що може! І ми доводимо це, прудко їдучи у бік Падуї.

DSC_2107_1

Фініш у цьому італійському місті відбувається біля місцевого стадіону, на якому навіть у таку шалену спеку тренуються легкоатлети. У нас приємна несподіванка: організатори вирішили відзначити команду ElectroCars «за волю до перемоги» шампанським. Сашко з Андрієм отримують його поряд із меморіальною табличкою, поставленою на честь рекорду Сергія Бубки.

DSC_2175_1

Поселившись у хостелі, швидко опрацьовуємо медіаматеріал. Егей, сьогодні у нас увесь вечір вільний! Тепер завершимо роботу, а італійці якраз порозчиняють свої віконниці, попрокидавшись від сієсти – і в місто!

Всі фото: Ірина Брязгун

2 responses on “На Nissan Leaf в Монте-Карло: день шостий, Любляна-Падуя

  1. Лєна сказав:

    Словенія на вигляд заможна і туристична. Місточки-фонтанчики-гори. Що ще треба для душі й для ока? Мабуть, саме тому у цій країні проросійські настрої. – Не вловила логіки?

  2. Андрей сказав:

    Читаем Ваши публикации…
    А насколько быстро заряжается аккумулятор во время того как Вы тянули авто на сцепке?
    Если протянуть, например, 10 км, сколько это добавит заряда(пробега)?
    На жесткой тянули или на тросе?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *